انتقاد توخل از داور پس از شکست برابر لئون

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر لئون به انتقاد از داوری پرداخت

انتقاد توخل از داور پس از شکست برابر لئون

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت های لیگ فرانسه لئون در استادیوم خانگی خود از پاری سن ژرمن پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

این نخستین شکست پاری سن ژرمن در فصل جاری لیگ فرانسه است. شاگردان توخل با وجود شکست در این دیدار با اختلاف زیادی نسبت به دیگر تیم ها در صدر جدول رده بندی باقی ماندند.

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بعد از بازی به انتقاد از داوری پرداخت. او گفت: آیا داور عقل خود را از دست داده بود. پنالتی لئون درست نبود و نبیل فقیر کاملاً بازیکن ما را زد.

او ادامه داد: بازی سختی بود چرا که لئون تیم خوبی است. آنها با شایستگی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. توپ را به آسانی از دست می دادیم و این باعث می شد تا حریف در ضد حملات دروازه ما را تهدید کند. در نیمه نخست بد بودیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و اجازه ندادیم که لئون دروازه ما را تهدید کند.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در سرانجام درباره دیدار حساس برابر منچستریونایتد، گفت: من نگران این دیدار نیستم. ما در لیگ قهرمانان اروپا متفاوت ظاهر خواهیم شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 793

به "انتقاد توخل از داور پس از شکست برابر لئون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد توخل از داور پس از شکست برابر لئون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید