الزام ثبت اطلاعات کالا های برقی در سامانه جامع تجارت خبرنگاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، گردان گفت: ثبت اطلاعات برای گروه کالایی لوازم خانگی، برقی و الکترونیک در سامانه جامع تجارت الزامی است.

الزام ثبت اطلاعات کالا های برقی در سامانه جامع تجارت خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، کیوان گردان مدیرکل دفتر صنایع برق و فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت با اشاره به مشمولیت تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به کالا های لوازم خانگی از تاریخ 22 مرداد 1399 و به منظور شفافیت شبکه توزیع و قابلیت رصد کالا های لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی در زنجیره تجاری کشور، اظهار کرد: تمامی فعالین تجاری در این حوزه کاری لازم است نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir اقدام نمایند.

وی همچنین افزود: فروش کالا های یاد شده تنها به اعضای زنجیره تأمین (تمام اشخاصی که از مرحله فراوری یا واردات کالا تا تحویل آن به مصرف نماینده نهایی در امر خرید، فروش، حمل یا نگهداری کالا های مشمول فعالیت می نمایند) مجاز است و مشخصات آن ها باید در سامانه جامع تجارت ثبت و مورد تأیید قرار گرفته باشد.

مدیرکل دفتر صنایع برق و فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت با بیان اینکه خرید یا فروش کالا های مشمول به وسیله فضای مجازی نیز مشمول رعایت ضوابط مشخص شده است، توضیح داد: اتحادیه های مربوطه در این خصوص باید نسبت به اطلاع رسانی برای صاحبان این مشاغل جهت ثبت نام و اخذ نقش تجاری در سامانه جامع تجارت، اقدام نمایند.

گردان تاکید نمود: در صورت عدم ثبت نام و عدم رعایت ضوابط مذکور از سوی فعالین تجاری در این حوزه علاوه بر عدم صدور یا تمدید پروانه کسب، کالا های موجود در واحد های تجاری این اشخاص مشمول عرضه خارج شبکه بوده و جرایم مرتبط با تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعمال خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6468

به "الزام ثبت اطلاعات کالا های برقی در سامانه جامع تجارت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام ثبت اطلاعات کالا های برقی در سامانه جامع تجارت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید