اقدامات ارتش یمن برای افزایش امنیت صنعاء

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک وبگاه یمنی گفت، پس از حملات دیروز ائتلاف سعودی به نهم در شمال شرق صنعا، دستوراتی برای ارتش یمن با هدف تقویت امنیت پایتخت صادر شده است.

اقدامات ارتش یمن برای افزایش امنیت صنعاء

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن آدینه (دیروز) از دفع پیشروی نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در نهم واقع در شمال شرق صنعا اطلاع داد.

وی گفت، حملات ائتلاف سعودی با پشتیبانی جنگنده ها از بامداد دیروز تا مغرب ادامه پیدا نموده است اما دشمن پیروز به هیچ پیشروی قابل ملاحظه ای نشده و دهها تن از نیروهایش کشته و زخمی شده اند.

وبگاه المشهد الیمنی در همین زمینه مدعی شد، انصارالله پس از حمله دیروز ائتلاف سعودی به نهم دستور ایجاد ایست های پلیس و بازرسی در شهرهای مختلف استان صنعا را داده تا استحکامات پایتخت تقویت گردد.

در ادامه این گزارش آمده، در ایست های نظامی در ورودی صنعا نظامیان بیشتری مستقر شده اند و تدابیر امنیتی تشدید شده است.

روزنامه الاخبار امروز (شنبه) در گزارشی نوشت: عربستان تحت پوشش توافق ریاض در حال بازسازی شبه نظامیان وفادار به ائتلاف و سوق دادن آنها به سمت جبهه های شمالی است؛ مقدماتی که به نظر می رسد زمینه را برای تنشی جدید در سال 2020 آماده می نماید؛ تنشی که نشانه های آن از حمله گسترده دیروز به جبهه نهم پدیدار شد اما نیروهای صنعا این حمله را ناکام گذاشتند و به عاملان آن خسارت های زیادی وارد کردند (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3601

به "اقدامات ارتش یمن برای افزایش امنیت صنعاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات ارتش یمن برای افزایش امنیت صنعاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید