استقلال فعل خواستن را صرف کرد، جای دیاباته می تواند پر گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، بازیکن پیشین استقلال معتقد است نبود شیخ دیاباته در بازی بعدی این تیم مقابل پیکان احساس نمی گردد و بازیکنان جایگزین می توانند جای او را پر نمایند.

استقلال فعل خواستن را صرف کرد، جای دیاباته می تواند پر گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل شهر خودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. در این مسابقه چندین موقعیت از طرف استقلال ایجاد شد و بازیکنان استقلال در این بازی خیلی زحمت کشیدند. همه پشت هم بودند و فعل خواستن را صرف کردند و قصد داشتند که در این بازی پیروز میدان باشند که در نهایت این رخ داد.

او درباره گلی که استقلال مقابل شهر خودرو به ثمر رساند گفت: گل استقلال در یک بازی مستقیم به ثمر رسید و روی پاس گل مهدی قائدی، شیخ دیاباته به گل رسید. به نظر من مهدی قائدی در این مدت روزهای خوبی را سپری می نماید و امیدوارم که بتواند این فرایند را ادامه دهد.

امیرآبادی درباره نبود شیخ دیاباته در بازی بعدی استقلال مقابل پیکان گفت: تیم شرایطی پیدا نموده است که می تواند در نبود یک بازیکن، نفرات باانگیزه دیگری جای او را پر نمایند. درست است که دیاباته، بازیکن گلزنی است اما نفرات دیگری هستند که بتوانند جای او را پر نمایند.

امیرآبادی درباره ضعف خط دفاع استقلال گفت: تیم در وسط دفاع مشکلاتی که دارد که استرماچونی در صدد بهبود آن است. امیدوارم این مشکل درست گردد. عارف غلامی بازیکن بسیار خوب و بی حاشیه ای است و دارد در زمین وظیفه اش را انجام می دهد. در این بازی طرفداران واقعا سنگ تمام گذاشتند و توانستند به عنوان یار دوازدهم در زمین حضور داشته باشند.

بازیکن پیشین استقلال در سرانجام گفت: استقلال این روزها شرایط بسیار خوبی دارد. من اول فصل هم گفتم که باید در فوتبال شرایط این گونه باشد و استقلال و پرسپولیس در صدر فوتبال ایران باشد چون برای این دو تیم هزینه های زیادی می گردد. امیدوارم که استقلال را این فرایند خوب را ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3220

به "استقلال فعل خواستن را صرف کرد، جای دیاباته می تواند پر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال فعل خواستن را صرف کرد، جای دیاباته می تواند پر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید