از اپل واچ سری 7 چه انتظاراتی داریم؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، چند هفته دیگر کنار سری آیفون 13 شاهد معرفی اپل واچ سری 7 خواهیم بود و به نظر می رسد بعد از چند سال قرار است با تغییرات جذابی روبه رو شویم.

از اپل واچ سری 7 چه انتظاراتی داریم؟

ما سال جاری چشم انتظار ویژگی های نو مربوط به سلامتی نیستیم و اگر هم اپل برای این ساعت از سنسورهای سلامتی نوی استفاده نموده باشد، در زمینه مخفی نگه داشتن آن ها پیروز ظاهر شده است. اما گزارش های متعدد نشان می دهند که نسل نو اپل واچ با طراحی نوی راهی بازار خواهد شد.

با توجه به رندرهای منتشر شده، اپل واچ سری 7 مانند آیفون 12 و نسل نو آیپد پرو از لبه های تخت بهره می برد. بعلاوه بر اساس این رندرها، باید انتظار نمایشگر تخت، دکمه کوچک تر و طراحی نو اسپیکر تعبیه شده در سمت چپ بدنه را داشته باشیم.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده که اپل به لطف استفاده از فناوری های نو توانسته حاشیه های نمایشگر را کاهش دهد و انتظار می رود در مدل های 41 و 45 میلی متری راهی بازار گردد. این یعنی نسبت به مدل های 40 و 44 میلی متری فعلی اندکی عظیم تر شده است. گویا مدل 45 میلی متر از نمایشگر 1.8 اینچی بهره می برد و برای مقایسه باید بگوییم که مدل 44 میلی متری از نمایشگر 1.73 اینچی استفاده می نماید. هنوز اندازه نمایشگر مدل 41 میلی متری فاش نشده ولی به احتمال زیاد اندازه نمایشگر آن هم با همین اندازه افزایش جزئی روبه رو خواهد شد.

در رابطه با ضخامت نسل هفتم اپل واچ گزارش های ضد و نقیضی مطرح شده است. بلومبرگ گزارش داد که اپل واچ نو اندکی ضخیم تر است ولی این موضوع برای کاربران چندان محسوس نخواهد بود. از طرف دیگر رندرهای فاش شده از کاهش 1.7 میلی متری ضخامت این ساعت خبر می دهند. بنابراین به نظر می رسد باید منتظر مراسم معرفی بمانیم تا ببینیم ضخامت این ساعت نسب به نسل قبلی تا چه حد افزایش یا کاهش داشته است.

شایعه هایی درباره عرضه این ساعت در رنگ سبز منتشر شده و برای یادآوری باید بگوییم که سال گذشته شاهد ارائه رنگ آبی بودیم. گفته می گردد اپل با بهبود چیپست S7 توانسته اندازه آن را کاهش دهد و این یعنی فضای بیشتری برای باتری و دیگر قطعات مهیا شده است. از دیگر ویژگی های نو می توانیم به بهبود ارتباطات بی سیم و بهتر شدن چیپ U1 Ultra Wideband اشاره کنیم.

گویا اپل در کنار مدل های معمولی این ساعت، مدل جان سخت آن را هم راهی بازار خواهد نمود. البته در این زمینه هنوز جزئیات زیادی مطرح نشده و شاید سال آینده از چنین مدلی رونمایی گردد. در رابطه با نرم افزار هم باید بگوییم که اپل واچ سری 7 مبتنی بر watchOS 8 است و در این نسخه نو شاهد ویژگی های نرم افزاری نوی خواهیم بود.

براساس تاریخ معرفی نسل های قبلی، احتمالا در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) سری آیفون 13 و نسل هفتم اپل واچ معرفی خواهند شد و البته شاید یک هفته بعد از این تاریخ محصولات مدنظر معرفی شوند. در هر صورت لازم نیست مدت زیادی برای معرفی این محصولات منتظر بمانیم و احتمالا تا آن موقع گزارش های بیشتری در خصوص قابلیت های این ساعت فاش خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7333

به "از اپل واچ سری 7 چه انتظاراتی داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اپل واچ سری 7 چه انتظاراتی داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید