اردوی آزاد و فرنگی کاران جوان تا زمان اعزام ادامه دارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، کمتر از 6 روز دیگر به شروع رقابتهای جهانی جوانان در شهر ترناوا اسلواکی باقی مانده که در این مدت نمایندگان ایران آخرین تمرینات خود را در خانه کشتی زیر نظر کادر فنی برگزار می نمایند.

اردوی آزاد و فرنگی کاران جوان تا زمان اعزام ادامه دارد

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های کشتی فرنگی روزهای 26 تا 28 شهریورماه برگزار می گردد که 10 نماینده جوان کشورمان روز شنبه برای حضور در این رقابتها راهی کشور اسلواکی می شوند.

حمید باوفا سرمربی و اعضای کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان در روزهای باقی مانده تا اعزام، آخرین نکات فنی را به فرنگی کاران جوان گوشزد می نمایند تا تیم قهرمان سال 2017 دنیا بتواند عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشد.

آزادکاران جوان نیز یک هفته دیگر راهی کشور اسلواکی می شوند تا رقابت های خود را طی روزهای 30 شهریور تا اول مهرماه در شهر ترناوا برگزار نمایند.

تیم کشتی آزاد جوانان تمرینات خود را زیر نظر تقی اکبرنژاد سرمربی این تیم پیگیری می نماید و با کاهش فشار تمرینات، آزادکاران جوان در حال برطرف اشکال و مرور فن و انجام دقیق نکات تاکتیکی هستند.

آزادکاران جوان که سال گذشته در فنلاند بر سکوی سوم رقابتهای دنیای ایستادند، سال جاری پس از قهرمانی در آسیا به دنبال کسب نتیجه ای درخشان در رقابتهای دنیای هستند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 231

به "اردوی آزاد و فرنگی کاران جوان تا زمان اعزام ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی آزاد و فرنگی کاران جوان تا زمان اعزام ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید