ارائه دستاوردهای نوآورانه فناوری ملی و بین المللی در اینوتکس 2019

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا در نشست رسانه ای هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2019) گفت: نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری تاکنون هفت دوره در کشور برگزار شده و اکنون به محلی برای گردهمایی مؤثرترین نقش آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تبدیل شده است.

ارائه دستاوردهای نوآورانه فناوری ملی و بین المللی در اینوتکس 2019

وی اضافه نمود: تاکنون بیش از هزار شرکت و استارت آپ در این نمایشگاه حضور یافته اند و بیش از 25 هزار نفر از نمایشگاه اینوتکس بازدید نموده اند.

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به دستاورد هفت دوره نمایشگاه اینوتکس گفت: طی این هفت سال 140 تفاهم نامه منعقد شده و تاکنون 25 کشور در این رویداد حضور یافته اند که این نشان دهنده اهمیت اینوتکس از دیدگاه سایر کشورها است.

صفاری نیا اضافه نمود: نمایشگاه اینوتکس محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصین و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاستگذاران است.

وی با بیان اینکه متوسط سن بازدیدنمایندگان 29 سال بوده است، گفت: این عدد نشان می دهد جوان ها برای نوآوری و فناوری کشور در کوشش هستند؛ بر طبق آمار، 25 درصد از بازدیدنمایندگان و شرکت نمایندگان خانم ها و 75 درصد آقایان بوده اند.

رئیس با اشاره به شعار اینوتکس 2019 گفت: اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف شعار سال جاری اینوتکس است و پیش بینی می گردد تعداد بازدیدنمایندگان بیش از 8 هزار نفر باشد.

وی در خصوص تاریخ برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2019 گفت: این نمایشگاه نوزدهم تا 22 خردادماه در نمایشگاه بین المللی برگزار می گردد.

در ادامه، اکبر قنبرپور دبیر هشتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس 2019 گفت: پیش بینی شده که بیش از 400 شرکت استارت آپ و سرمایه گذار در نمایشگاه اینوتکس حاضر یابند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده بیش از 30 رویداد در نمایشگاه اینوتکس دایر گردد، گفت: همچنین بیش از 400 جلسه B2B در نمایشگاه فناوری و نوآوری برگزار می گردد.

قنبرپور با اشاره به سه نقطه تمایز نمایشگاه اینوتکس با سایر نمایشگاه ها گفت: رویدادهایی که در این نمایشگاه برگزار می شوند، جنبه بازرگانی ندارند و کلیه شرکت ها و استارت آپ های حاضر در نمایشگاه بازیگران اصلی اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور هستند.

به گفته وی، شرکت های دانش بنیان می توانند در نمایشگاه اینوتکس به معرفی جدیدترین فناوری ها و محصولات دانش بنیان خود بپردارند.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به سه هدف اصلی اینوتکس 2019 گفت: سرمایه گذاری و ارتباط بین سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها و استارت آپ ها، مشارکت و همکاری بین شرکت های فناور و استارت آپ های داخلی و بین المللی و همچنین آنالیز چالش و فراوری محتوا از جمله اهداف اینوتکس 2019 به شمار می رود.

به گفته قنبرپور، رویدادهای اینوتکس استیج، اینوتکس پیچ، اینوتکس تلنت، نوآوری نوآورانه، ارائه فناوری از جمله رویدادهای تجاری و ترویجی نمایشگاه اینوتکس سال جاری به شمار می رود.

وی اضافه نمود: همچنین کافه سرمایه، پاویون مشاوران، تجربه فناوری، اینوجوان، هاب رسانه ای از جمله بخش های جانبی نمایشگاه اینوتکس به شمار می رود.

قنبرپور با بیان اینکه پیش بینی شده 20 کشور خارجی محصولات خود را در نمایشگاه اینوتکس به نمایش بگذارند، گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه برای حضور در نمایشگاه ثبت نام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1093

به "ارائه دستاوردهای نوآورانه فناوری ملی و بین المللی در اینوتکس 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه دستاوردهای نوآورانه فناوری ملی و بین المللی در اینوتکس 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید