اخطاریه آنی مدیریت بحران خوزستان در پی تقویت سامانه بارشی

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در مورد تقویت سامانه بارشی در بخش هایی از استان خطاب به روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان و شهرستان ها اخطاریه آنی صادر کرد.

اخطاریه آنی مدیریت بحران خوزستان در پی تقویت سامانه بارشی

به گزارش خبرنگاران، کیامرث حاجی زاده با اشاره به صدور این اخطاریه اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در مورد تقویت سامانه بارشی از بعدازظهر آدینه، سوم آبان ماه در بخش هایی از کشور از جمله جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی، اخطاریه آنی به تمامی فرمانداری های سطح استان و دستگاه های اجرایی صادر شد.

وی تاکید نمود: سامانه مذکور با بارش برف در ارتفاعات، بارش باران همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ در مناطق مستعد و کاهش محسوس دما از اوایل هفته آینده (به ویژه در غرب و جنوب غرب) در روزهای شنبه و یکشنبه (4 و 5 آبان 98) در استان خوزستان و پیش بینی شرایط مشابه در استان های مجاور خوزستان همراه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، مه آلود شدن و لغزندگی جاده های کوهستانی را از جمله آثار این بارندگی ها برشمرد و توصیه کرد: مردم هنگام تردد یا توقف در حاشیه مسیل ها، رودخانه ها و مناطق کوهستانی احتیاط نمایند و هشدارهای صادره را به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه ای جدی بگیرند.

وی همچنین بر آماده باش کامل واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان ها و برقراری کشیک شبانه روزی و اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران دارای مسائل تنفسی و قلبی و عروقی و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر وقوع تندباد و گرد و خاک جهت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مانند تردد نداشتن غیرضروری در مواقع شرایط نامساعدجوی و رعایت کامل توصیه های ارائه شده، تاکید نمود.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2856

به "اخطاریه آنی مدیریت بحران خوزستان در پی تقویت سامانه بارشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطاریه آنی مدیریت بحران خوزستان در پی تقویت سامانه بارشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید