احمدی: آلونک هیچ خانواده جیرفتی را آوار نکردیم ، ویلاسازی برخی مسئولین در جنوب کرمان کذب است!

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر کل منابع طبیعی جنوب استان کرمان تمامی موارد مطرح شده در خصوص آوارسازی آلونک خانواده ای در جیرفت و ویلاسازی غیرمجاز بعضی مسئولین در آن منطقه را رد کرد.

احمدی: آلونک هیچ خانواده جیرفتی را آوار نکردیم ، ویلاسازی برخی مسئولین در جنوب کرمان کذب است!

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حمزه احمدی، مدیر کل منابع طبیعی جنوب استان کرمان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد جریان تخریب آلونکی در روستای اسفندقه جیرفت و شایعاتی مبنی بر ویلاسازی های غیر مجاز مسئولین در آن حوالی گفت: اصلا چنین بحثی وجود ندارد، تمامی حرف های پیش آمده کذب است. دهیار این منطقه مدتی پیش با انجام تخلفات و قطع چندین درخت برای خودش جرم تراشید.

احمدی گفت: این دهیار برای فرار از جرم خود کوشش به شوراندن مردم علیه من و منابع طبیعی جنوب کرمان نموده است. حتی این آلونک ها تماما صحنه سازی های دهیار است که مامورین ما از ماجرا آگاه شده و به او هشدار می دهند که به هیچ وجه نمی تواند در این منطقه اقدام به ساخت و ساز کند. او نیز متعهد می گردد که مجددا اقدامی نکند؛ اما با گذشت چند هفته چند بلوک دیگر به بلوک های قبلی اضافه می نماید.

مدیرکل منابع طبیعی جنوب استان کرمان ادامه داد: این که شما اسمش را آلونک می گذارید و برایش گزارش می نویسید، کذب محض است! اصلا و ابدا هیچ خانواده ای در این نقطه زندگی نمی نموده و شانتاژ خبری است. نه چادری در محل بود و نه خانواده ای مستقر شده بود.

بیشتر بخوانید:

  • روایت آسیه پناهیِ جیرفت! / آلونک هایی که بیشتر از ویلاهای گران قیمت به چشم آمدند

وی بیان کرد: گفته شده ماموران منابع طبیعی با بی حرمتی مردم را از آنجا دور نموده اند، در صورتی که مردمی در آنجا زندگی نمی نموده که نیرو ها بخواهند نسبت به آن ها بی حرمتی داشته باشند. تمامی حرف های فعال دانشجویی که با شما مصاحبه نموده را رد می کنم.

احمدی تاکید نمود: به هیچ عنوان بحث ویلاسازی و زمین خواری در این منطقه به دست مسئولین را تایید نمی کنم. ما خانه کسی را نه خراب می کنیم و نه جرات خراب کردن آن را داریم. اگر اجازه قلع و قمع داده شد می توانیم اقدام کنیم، که مجوزی هم نداشتیم.

مدیر کل منابع طبیعی جنوب کرمان با تاکید بر این نکته که تمامی منابع خبری دروغگو هستند، گفت: هیچ خانواده ای در این آلونک ها مستقر نبوده است و ساخت این بلوک ها مصداق کوهخواری است و به دست دهیار ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4438

به "احمدی: آلونک هیچ خانواده جیرفتی را آوار نکردیم ، ویلاسازی برخی مسئولین در جنوب کرمان کذب است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: آلونک هیچ خانواده جیرفتی را آوار نکردیم ، ویلاسازی برخی مسئولین در جنوب کرمان کذب است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید