آموزش تعمیرات موبایل و آموزش plc، مجتمع فنی برق

به گزارش نوای پرنده پارسی، در دنیای امروز افرادی که از مهارت فنی برخوردارند نسبت به افرادی که تحصیلات دانشگاهی داشته فرصت بیشتری برای ورود به بازار کار و اشتغال زایی دارند؛ زیرا در آکادمی های فنی به صورت عملی و کاربردی و با توجه به احتیاج بازار مطالب آموزش داده می گردد.

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش plc، مجتمع فنی برق

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فنی برق، این همان هدفی است که آکادمی فنی برق در نظر داشته و به همین دلیل توانسته است کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار کند. این آکادمی به عنوان یکی از بهترین های آکادمی برق و الکترونیک دوره های متعددی را برگزار می نماید ازجمله پرطرفدارترین دوره های این مجتمع، دوره آموزش تعمیرات موبایل و آموزش plc است.

اگر شما هم به مشاغل فنی علاقه مند بوده و به دنبال شغلی پردرآمد هستید، این مطلب را تا خاتمه بخوانید.

آموزش تعمیرات موبایل

امروزه تعمیرات موبایل یکی از پردرآمدترین مشاغل در بازار کار است، زیرا با توجه به افزایش قیمت موبایل در صورت بروز مشکل، افراد توانایی اقتصادی برای تعویض موبایل را نداشته و به دنبال تعمیرات آن هستند، ازآنجایی که تعمیرات موبایل امری تخصصی است و به دانش و مهارت حرفه ای نیازمند است، بنابراین افراد متخصص در این زمینه از فرصت استفاده نموده و درآمدزایی می نمایند. شرط ورود به این بازار کار پردرآمد شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آکادمیی معتبر است. آکادمی فنی برق یکی از بهترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل است که در این زمینه فعالیت نموده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار تعمیرات موبایل می نماید.

آموزش تعمیرات موبایل فنی برق شامل چه مباحثی می باشد؟

در کلاس آموزش تعمیرات موبایل آکادمی فنی برق کارآموز در ابتدا با تمام قطعات موبایل، مدار آن، ابزار لازم برای تعمیرات موبایل آشنا می گردد، پس از شناخت دقیق مدار و قطعات موبایل همچنین ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل مکانیزم عیب یابی، تعویض تمام قطعات الکترونیکی موبایل، تعمیر مدارهای موبایل، تعمیرات قطعات موبایل و... آموزش داده می گردد. آکادمی فنی برق تمام آموزش های مربوطه را به صورت کاملاً عملی و در کارگاه های مجهز، همچنین زیر نظر اساتید باتجربه برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل یکی از مهم ترین سرفصل های آموزشی در دوره های تعمیر موبایل آکادمی فنی برق است. آموزش نحوه فلش کردن گوشی، آپدیت کردن، برطرف مشکل ویروسی شدن، ریجستر کردن، بوت گوشی، برطرف مشکل هنگ کردن گوشی، آموزش جیلبریک کردن آیفون ، آموزش ارورهای Itunes و... برای انواع گوشی موبایل اندروید و آیفون از جمله سرفصل هایی است که دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل آموزش داده می گردد.

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل از دیگر سرفصل های مهم در ارتباط با تعمیرات موبایل است که می بایست در دوره های تعمیر موبایل به طور کامل آموزش داده گردد؛ زیرا مسائل مربوط به سخت افزار موبایل مانند شکستگی تاچ، خراب شدن باتری، آنتن ندادن گوشی، مسائل مربوط به صدا، خراب شدن دوربین و... از عمده ترین علل مراجعه افراد برای تعمیر این وسیله است.

درمجموع باید گفت تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست در هر دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون تخصص داشته باشد. آکادمی فنی برق در کوشش است تا این دوره آموزشی را به صورت کاملاً عملی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص در کارگاه های مجهز به آخرین تجهیزات برگزار نماید. این آکادمی همه ساله تعداد بسیاری از کارآموزان تعمیرات موبایل را وارد بازار کار می نماید.

آموزش plc

آموزش plc از دیگر رشته های پرطرفدار در حوزه فنی است که از درآمد خوبی نیز برخوردار است. از آنجایی که نصب تابلوهای plc و برنامه نویسی plc پیچیدگی های بسیاری دارد بنابراین برای فعالیت در این بخش می بایست تخصص های لازم را به وسیله آموزش های عملی به دست آورد.

به همین دلیل آموزش فنی برق به عنوان یکی از مراکز برگزارنماینده دوره های آموزش plc، این دوره آموزشی را به صورت کاملاً عملی و کاربردی زیر نظر اساتید باتجربه با هدف ورود افراد به بازار کار plc برگزار می نماید. آموزش برنامه نویسی plc، آموزش plc دلتا، آموزش plc زیمنس و... از مهم ترین سرفصل های این دوره آموزشی است.

آموزش plc دلتا

plc دلتا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای سازنده plc در ایران است. با توجه به محبوبیت این نوع از plc کارآموز در این دوره آموزشی پس از آشنایی با مفاهیم پایه سیستم و مدارهای الکترونیکی با پی ال سی دلتا، آشنایی با انواع بلوک های برنامه نویسی plc دلتا، نصب نرم افزار و... نیز آشنا می گردد. آکادمی فنی برق به صورت کاملاً عملی و زیر نظر اساتید با تجربه به آموزش مطالب آموزشی فوق می پردازد.

آموزش plc زیمنس

پی ال سی زیمنس از دیگر برندهای پر فروش و محبوب در این حوزه است. با توجه به محبوبیت این نوع از پی ال سی، آکادمی فنی برق علاوه بر آموزش قطعات مختلف دستگاه های PLC، آموزش plc دلتا، نحوه برنامه نویسی و نصب آن، آموزش plc زیمنس، برنامه نویسی پی ال سی زیمنس، آشنایی با نحوه نصب و ماژول های آن را نیز در این دوره، آموزش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این آکادمی به وب سایت فنی برق به نشانی fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید.

خاتمهی رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3074

به "آموزش تعمیرات موبایل و آموزش plc، مجتمع فنی برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تعمیرات موبایل و آموزش plc، مجتمع فنی برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید