آلبوم ریشه در باد منتشر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم موسیقی ریشه در باد با هنرمندی باربد هنرمند نوازنده و خواننده موسیقی کلاسیک توسط موسسه فرهنگی هنری نغمه بنفش اندیشه در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت. این در حالی است که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سامانه های فروش آثار موسیقایی به صورت آنلاین خریداری کرد.

آلبوم ریشه در باد منتشر شد

ریشه در باد نام اثری در قالب شعر و موسیقی و داستان از باربد هنرمند است که در قالب هشت قطعه با نام های باغبان وفادار (اول)، شکوفه های تو در باغ، آفت ها، روز کذایی (حمله آفت ها)، سرود گرگ های پیروز، خلوت گندم ها، تنیده در باد و باغبان وفادار (دوم) به مخاطبان عرضه شده است.

داستان این آلبوم، روایتی از گذشته یک هنرمند است که در استعاره ذهنی وی در قالب یک باغ و باغبانش شکل می گیرد و پس از سال ها در دیداری با معشوق جوانی اش این خاطرات و دغدغه ها به تصویر کشیده می شوند.

باربد هنرمند از جمله هنرمندان فعال در عرصه نوازندگی گیتار، نوازندگی پیانو و خوانندگی کلاسیک است که در زمینه هارمونی و کنترپوآن شاگرد استادانی چون شهرام توکلی و علی اکبر قربانی بوده است. او همچنین سابقه فعالیت به عنوان خواننده باس در گروه های کر نیاوران، ایستگاه، اینترارکستر ودیسونانس را دارد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 28

به "آلبوم ریشه در باد منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبوم ریشه در باد منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید