50 مدل میز جلو مبلی سنگ مرمر بسیار شیک در اندازه های متفاوت

به گزارش نوای پرنده پارسی، خیلی اوقات خانه دارها خرج های سنگینی برای نوسازی یا تغییر دکوراسیون منزلشان انجام می دهند، خصوصا حالا که نزدیک تحویل سال نو هستیم. اما شاید خرید یک وسیله ساده مثل میز جلو مبلی سنگ مرمر برای اتاق نشیمن یا پذیرایی، همین کار را به بهترین شکل انجام دهد؛ بدون اینکه احتیاج به پرداخت هزینه های گزاف بشویم. میزهای سنگ مرمر به خاطر زیبایی طبیعی شان این قابلیت را دارند که به نقطه کانونی دکوراسیون منزلتان تبدیل شوند.

50 مدل میز جلو مبلی سنگ مرمر بسیار شیک در اندازه های متفاوت

شاید از خود بپرسید بین همه مدل های میز جلو مبلی، چرا باید سراغ مرمر برویم؟ خوب جوابش ساده است، سنگ مرمر همواره زیباست، جزء مواد لوکس حساب می گردد و وقار خاصی به دکوراسیون پذیرایی و نشیمن شما خواهد داد. بنظرم میز مرمری ارزش هزینه اضافی را دارد. هر چند مدل های مصنوعی سنگ مرمر هم فراوری می گردد. اگر قدرت اقتصادی برای خرید سنگ های طبیعی را ندارید می توانید از نمونه های مصنوعی خریداری کنید. البته هزینه خرید میز مرمر طبیعی یا مصنوعی از خرید خیلی از وسایل دیگر خانه ارزان تر تمام می گردد. شاید میز جلو مبلی سنگ مرمر تمام آنچیزی باشد که دکوراسیون منزل شما برای تازگی و نو شدن احتیاج دارد.

همانطور که می دانید رگه های طبیعی سنگ مرمر دلیل اصلی زیبایی آن است. هر سنگ مرمری رگه های مخصوص خودش را دارد و به همین خاطر میزی که از این سنگ ساخته می گردد در نوع خودش منحصر بفرد است. حتی جدیدا مرمر مصنوعی هم خیلی شبیه به مدل های واقعی دیده می شوند. در این پست تعدادی از زیباترین مدل های میز جلو مبلی سنگ مرمر در انواع طبیعی و مصنوعی را معرفی خواهم کرد تا اگر قصد خرید یا ساخت میز دارید با آگاهی بیشتری انتخاب کنید.

مرمر و چوب یک ترکیب خارق العاده است. در مدل پایین، رویه میز از سنگ مرمر طبیعی ایتالیایی ساخته شده و پایه ها از جنس چوب به رنگ تیره هستند. مشاهده می کنید که رنگ سفید و خاکستری مرمر، با پایه های چوب تیره چه ترکیب زیبایی را بوجود آورده. رویه گرد میز فضای کافی برای قرار دادن وسایل پذیرایی را فراهم می نماید و از طرفی پایه های چوبی میز، حسی مدرن به فضا می دهد.

وقتی صحبت از سنگ مرمر می گردد، ذهن ما بلافاصله به سمت سنگی سفید با رگه های تیره می رود. اما همه سنگ های مرمر سفید نیستند. سنگ مرمر سیاه شاید یکی از زیباترین عناصری باشد که در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر این سنگ فوق العاده را با پایه های طلایی ترکیب کنید، نتیجه به شکل عجیبی زیبا در می آید.

سنگ و فلز همواره ترکیب زیبایی ایجاد می نمایند. اما پایه های طلایی رنگ با سنگ مرمر سفید و روشن در رتبه بالاتری نسبت به باقی میزها از لحاظ زیبایی قرار می گیرد. خصوصا میزهای مستطیلی.

دکوراسیون سیاه و طلایی / مدلی بسیار زیبا در طراحی داخلی منزل

سنگ مرمر خودش به تنهایی زیباست و احتیاجی به وسایل تزیینی دیگر مانند پایه ندارد. میز جلو مبلی سنگ مرمر زیر یک تکه بوده اما برای کاهش وزن، داخل آن خالی است. با این حال این سنگ طبیعی زیبا حدود 100 کیلوگرم وزن دارد و با توجه به طبیعی بودنش قیمت بالایی هم دارد. اما تمام دکوراسیون لوکس بدون وجود چنین میز زیبایی، یک چیزی کم خواهند داشت.

در خانه های کوچک هم می گردد از سنگ مرمر استفاده کرد. مدلی که در زیر مشاهده می کنید هم می توانند نقش یک میز پذیرایی جمع و جور را ایفا نماید و هم مانند یک مجسمه دکوری در منزلتان بدرخشد.

اگر دوست دارید دکور منزلتان خصوصا در قسمت میز پذیرایی پر زرق و برق دیده گردد. مدل زیر می تواند احتیاج شما را رفع کند. این مدل نه خیلی افراطی است و نه خیلی ساده. درست در حد میانه قرار می گیرد.

میزهای مربعی و مستطیلی برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. مدل زیر با توجه به پایه های بلند مسی و رویه مربعی، به خوبی هر چه تمام تر، زیباییِ میز جلو مبلی سنگ مرمر در دکوراسیون مدرن را به رخ می کشد.

فکر کنم هر کسی در نگاه اول عاشق این میز زیبا خواهد شد. پایه های میز چوبی است اما روکش آن طوری است که شبیه پایه های بتنی دیده می گردد.

خیلی از ایرانی ها در دکوراسیون پذیرایی شان از مبل های استیل استفاده می نمایند. مبل هایی با چوب منبت کاری شده. میز جلو مبلی زیر برای چنین پذیرایی ها می تواند کامل نماینده ظاهر لوکس پذیرایی باشد. ظاهری که با هیچ میز دیگری بغیر از میزهای مرمری تکمیل نمی گردد.

قیمت 59 مدل مبل استیل جدید [مبل سلطنتی] + لینک خرید - سال 96

سه مدلی که در زیر مشاهده می کنید از سنگ مرمر مصنوعی ساخته شده اند. گره های مرمر مصنوعی نسبت به طبیعی کمتر است، اما این سنگ ها به خاطر کیفیت بالا و جلای صاف و درخشان شان، چیزی از سنگ های طبیعی کم ندارند.

میز جلو مبلی سنگ مرمر زیر بنظرم یکی از زیباترین نمونه های این پست است. وسط رویه این میز شکافی از جنس شیشه قرار گرفته که تداعی نماینده رودخانه است. انگار که رودی زلال از میان دشتی سنگی میگذرد.

ترکیب چوب گردو با سنگ مرمر مصنوعی یک ترکیب خارق العاده برای دکوراسیون مدرن و امروزی محسوب می گردد.

مبلمان چوب گردو با طراحی بسیار لوکس در مدل های سنتی و مدرن

در ادامه سایر مدل های میز سنگی مرمری را مشاهده می فرمائید:

میز جلو مبلی سنگ مرمر

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5317

به "50 مدل میز جلو مبلی سنگ مرمر بسیار شیک در اندازه های متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 مدل میز جلو مبلی سنگ مرمر بسیار شیک در اندازه های متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید