گوگل به زودی روتر Nest Wifi را با طراحی جدید و بلندگوی گوگل اسیستنت معرفی کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، چند وقتی است خبرهایی درباره روتر جدید گوگل می شنویم که احتمالا در رویداد پیش رو (15 اکتبر) معرفی می گردد.

گوگل به زودی روتر Nest Wifi را با طراحی جدید و بلندگوی گوگل اسیستنت معرفی کند

گوگل در گذشته با برند خودش یک روتر مش وای فای به نام گوگل وای فای معرفی کرد که اتفاقا جزو بهترین روترهای چند سال اخیر بوده و با فروش بسیار بالایی روبرو شد.

اکنون، جدیدترین گزارش ها و خبرهای منتشر شده می گویند گوگل می خواهد یک روتر جدید با برند تصاحب شده Nest معرفی کند.

9to5Google می گوید نام این روتر Nest Wifi ولی مبتنی بر فناوری ها و طراحی برند تازه تصاحب شده دیگری به نام Eero است. از مهم ترین ویژگی های جدید روتر گوگل می توان به پشتیبانی از وای فای 6 و بلندگوی توکار سازگار با گوگل اسیستنت اشاره نمود.

در واقع گوگل می خواهد یک بلندگوی اسیستنت در روتر بی سیم خود جای دهد. این ویژگی کارایی و کاربری روتر گوگل را دگرگون خواهد نمود. مثلا، شما می توانید با دستورات صوتی روتر را روشن/خاموش کنید یا بعضی تنظیمات آن را انجام دهید. می توانید به روتر دستور دهید وای فای را خاموش یا فعلان دستگاه را مسدود کند.

افزون بر این، مدیریت دستگاه های خانه هوشمند متصل به روتر بی سیم هم آسان تر خواهد شد.

تنوع رنگ، ویژگی های بیشتر

از دیگر اخبار پیرامون روتر جدید گوگل باید به تنوع رنگی آن اشاره کنیم. روتر قبلی سفید شیری رنگ بود ولی ظاهرا گوگل به این نتیجه رسیده است که باید روتر بی سیم را در رنگ های متنوع تری روانه بازار کند. گفته می گردد روتر Nest Wifi در سه رنگ عرضه می گردد.

بعضی منابع می گوید گوگل یک بسته روتر مش وای فای هم تدارک دیده است که شامل 3 روتر مختلف به سبک طراحی روترهای شرکت Eero است. این روترها قابلیت ایجاد یک شبکه مش وای فای را دارند و بسیاری از ویژگی های روتر اولیه گوگل را یدک می کشند.

بعضی از ویژگی های روتر گوگل به روزرسانی اتوماتیک، نصب سریع، آنتن دهی قوی، اتصال هوشمند، استفاده از سریع ترین باند برای انتقال اطلاعات، راه اندازی شبکه هوشمند و کنترل والدین در کنار تعریف شبکه میهمان بود که انتظار داریم در روتر Nest Wifi هم ببینیم.

با توجه به موفقیت سری اول روترهای گوگل، همه منتظر معرفی نسل دوم روترهای این شرکت هستند. این روترها در رویداد 15 اکتبر گوگل که اختصاص به معرفی اسمارت فون های پیکسل 4 و 4 ایکس ال دارد؛ معرفی می شوند.

گوگل می خواهد اواخر امسال میلادی یک نسخه جدید از روتر وای فای خود با پشتیبانی از وای فای 6 معرفی کند. روتر جدید گوگل به طور…

همان طور که در خبرها خواندید؛ اپل خط فراوری روترهای ایرپورت خود را به طور رسمی متوقف کرد. آخرین روتر اپل در سال 2013 عرضه شده…

اگر تصمیم دارید روتر بی سیم جدیدی بخرید و سیستم وای فای خانگی را ارتقا دهید، باید میان دو گزینه اصلی یکی را انتخاب کنید: روتر دو…

این روزها به بهانه آدینه سیاه و دوشنبه سایبری و تعطیلات سال جدید میلادی؛ بسیاری از اجناس با تخفیف ویژه عرضه می شوند. فروشگاه هایی مانند سایت…

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2436

به "گوگل به زودی روتر Nest Wifi را با طراحی جدید و بلندگوی گوگل اسیستنت معرفی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل به زودی روتر Nest Wifi را با طراحی جدید و بلندگوی گوگل اسیستنت معرفی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید