گلزنی انصاریفرد، پاس گل قدوس و حذف تیم کاوه رضایی

به گزارش نوای پرنده پارسی، کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاِک آتن با گلزنی در مرحله پلی آف لیگ اروپا زمینه ساز صعود تیمش به لیگ اروپا شد. تیم شارلوا هم با دو بازیکن ایرانی خود از صعود به این رقابتها بازماند.

گلزنی انصاریفرد، پاس گل قدوس و حذف تیم کاوه رضایی

به گزارش خبرنگاران از مهر، لژیونرهای فوتبال ایران روز گذشته در رقابت های مختلف همراه با تیم هایشان حضور داشتند و عملکرد متفاوتی را رقم زدند؛ از کریم انصاریفرد که با گلزنی خود باعث صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ اروپا شد تا کاوه رضایی که با از دست دادن یک پنالتی، زمینه حذف تیمش را فراهم کرد.

انصاریفرد و گل دقیقه 4+90

در یکی از مسابقات مرحله پلی آف لیگ اروپا تیم آاِک آتن در خانه خود با تیم ولفسبورگ آلمان روبرو شد و توانست با برد 2 - یک به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کند.

کریم انصاریفرد در این مسابقه نیمکت نشین بود اما دقیقه 87 و زمانی که بازی با نتیجه تساوی یک - یک دنبال می شد، وارد زمین شد. این مهاجم ایرانی در دقیقه 4+90 برای تیمش گلزنی کرد تا آاِک جواز حضور در لیگ اروپا را به دست بیاورد.

حذف شارلوا در شب ناکامی کاوه رضایی

تیم فوتبال شارلوا بلژیک هم در مرحله پلی آف لیگ اروپا به مصاف تیم لخ پوزنان لهستان رفت که با نتیجه یک به 2 باخت.

شارلوا کاوه رضایی و علی قلی زاده را از ابتدا تا انتهای مسابقه در ترکیب داشت. شارلوا در دقیقه 51 می توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما کاوه رضایی این پنالتی را از دست داد تا همراه با شارلوا از رسیدن به لیگ اروپا بازبماند.

صعود دیناموزاگرب بدون صادق محرمی

در چارچوب همین رقابت ها، تیم های دیناموزاگرب کرواسی و فلورا استونی به مصاف هم رفتند که این بازی با سه گل به سود دینامو به انتها رسید.

این برد و صعود تیم دیناموزاگرب به لیگ اروپا در حالی رقم خورد که صادق محرمی بازیکن ایرانی این تیم نیمکت نشین بود.

برد برنتفورد با پاس گل قدوس

در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس تیم های برنتفورد و فولام به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود برنتفورد به انتها رسید.

سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد که برای نخستین بار پیراهن این تیم را در یک مسابقه رسمی بر تن نموده بود، از ابتدا در زمین مسابقه حضور داشت و پاس گل نخست تیمش را داد. این بازیکن در دقیقه 68 تعویض شد و از زمین بیرون رفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5224

به "گلزنی انصاریفرد، پاس گل قدوس و حذف تیم کاوه رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزنی انصاریفرد، پاس گل قدوس و حذف تیم کاوه رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید