کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف نوشته پیترکوریگان با ترجمه شایسته مدنی لواسانی با نگاهی به ظهور تاریخی مصرف از دیدگاه سیاسی، اقتصادی و اخلاقی، توسعه مصرف را به مثابۀ یکی از اجزای مهم در زندگی روزمره آنالیز و با رویکردهای جامعه شناختی، نظریات مصرف و عملکردهای مصرفی در حوزه های خاص و مختلف تبیین می نماید. پژوهشگر این اثر، مصرف را با معنای اجتماعی در ارتباط می داند و آن را جایی برای بیان تمایزات اجتماعی تلقی می نماید.

کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد

از ویژگی های بارز این اثر آن است که خواننده را با نظریات اصلی و شاخه های مهم جامعه شناسی مصرف آشنا می نماید. نویسنده همچنین با تلفیق این نظریات با پژوهش های کاربردی و با استناد به پژوهش های مرجع و معتبر در حوزه های تخصصی به ارائه نتایج می پردازد.

اشیاء، کالاها و غیرکالاها، مغازه­ ها و خریدکردن، تبلیغات، مجلات زنان، خانه، غذا و نوشیدنی، توریسم، بدن و مد و پوشاک برخی از عناوین فصل های این کتاب است.

کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف نوشته پیترکوریگان با ترجمه شایسته مدنی لواسانی توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با قیمت 29 هزارتومان روانه بازار نشر گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مصرف منتشر شد

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید