چطور سبک سفر کنیم؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، روش های کاربردی برای بستن چمدان سفر

اگر خیلی اهل سفر و گردش نباشید، احتمالا با بستن چمدان سفرتان مشکل زیادی دارید و نمی دانید چطور باید همه لوازم مورد نیازتان را در یک چمدان کوچک جای دهید. در این نوشتار خبرنگاران برای شما روش های کاربردی ای آماده نموده که به یاری آنها می توانید لوازم و تجهیزات شخصی تان را برای سفر به طور صحیح جمع آوری کنید. با ما همراه باشید:

چطور سبک سفر کنیم؟

چند ترفند برای بستن چمدان

سبک سفر باشید. این یکی از اصلی ترین و کلی ترین قاعده های هر سفری است که اگر به آن پایبند باشید، هم دچار زحمت اضافه نمی شوید و هم اینکه می توانید لوازمتان را به برترین شکل ممکن در چمدان بچینید تا در کمترین زمان، به هر چیزی که می خواهید دسترسی داشته باشید. چون چمدان در تمام مدت سفر همراهتان است بنابراین باید بتوانید آن را راحت مانند سایه تان حمل کنید!

برترین راه برای برداشتن لوازم شخصی چیست؟

اگر مطمئن نیستید که در سفر چه چیزی به کارتان می آید یا چه چیزهایی ممکن است بردنشان بی فایده باشد، برترین راه تهیه یک فهرست جامع از وسایلی است که فکر می کنید به آن نیاز پیدا می کنید. بعد وسایلی که در فهرست نوشته اید را در چمدانتان می چینید. در مرحله دوم باید دوباره فهرست تان را مرور کنید، ممکن است بعد از نگاهی دوباره به فهرست ببینید مثلا به کفش کوهنوردی ای که در چمدان گذاشته اید، نیاز ندارید.

چمدان را چطور ببندیم؟

1- بهتر است لباس های سبک و نه چندان پرحجم را همراهتان ببرید در اینصورت اگر در مقصد گردشگری تان بخواهید آنها را بشورید، به زحمت زیادی نمی افتید.

2- اگر دارید در فصل تابستان به یک جای گرم سفر می کنید، لباس هایتان معین است اما اگر برای مثال قرار است به جایی بارانی سفر کنید که گفته شده در فصل سفر شما باران نخواهد آمد، کار منطقی این است که بارانی ای همراهتان ببرید. در هر صورت همواره باید خودتان را برای روبرو شدن با بدترین شرایط آب و هوایی آماده کنید تا وقتی به مقصد رسیدید، غافلگیر نشوید.

3- اگر چمدانی که انتخاب نموده اید از آن نوع هایی باشد که جیب های جانبی در کنارش زیاد دارد، کارتان خیلی راحت تر می گردد. در اینصورت دیگر راحت می توانید لوازم کوچک و مهم مثل کارتهای بانکی یا لوازم شخصی را در آنجا بگذارید و موقع پیدا کردن آنها، آشفته نشوید.

4- اگر قرار باشد مایعات همراه خودتان داشته باشید، مثلا چیزهایی مثل شامپو یا هر مایع دیگری حمل آنها مطمئنا برایتان راحت نخواهد بود یا اینکه ممکن است مایعات به بیرون درز نمایند و در چمدانتان بریزد. بنابراین برای جلوگیری از بوجود آمدن هر مسئله ای بهتر است تمام مواد مایعی که قصد دارید با خود به همراه داشته باشید را در چمدانتان نگذارید و از یک کیف کوچک تر بهره ببرید و بعد از آن هم کیف تان را در کیسه ای نایلونی بگذارید تا از نشت آن به محیط بیرون، جلوگیری کنید.

منبع: superpages.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7565

به "چطور سبک سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور سبک سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید