پوستر هواوی میت 30 پرو دوربین چهارگانه آن را نشان می دهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ساعاتی قبل پوستر تبلیغاتی هواوی میت 30 پرو منتشر شد که در آن به خوبی می توانیم ماژول مدور دوربین چندگانه این گوشی را مشاهده کنیم. علی رغم رندرهای منتشر شده از جانب سازندگان قاب های محافظ، این گوشی به جای سه دوربین اصلی، ظاهرا از چهار دوربین بهره می برد. ضمناً در این بخش مدور، فلش قرار ندارد و فلش LED به قسمت کناری بدنه منتقل شده است.

پوستر هواوی میت 30 پرو دوربین چهارگانه آن را نشان می دهد

گوشی هواوی P30 پرو که چند ماه قبل معرفی گردید، مجهز به دوربین چهارگانه است که از دوربین اصلی، دوربین تله فوتو، دوربین اولترا واید و سنسور ToF تشکیل شده است. در رابطه با هواوی میت 30 پرو هم به احتمال زیاد شاهد همین ترکیب خواهیم بود.

بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده، گفته می گردد این گوشی از دو سنسور 1/1.55 و 1/1.7 اینچی بهره می برد و دوربین سوم هم به لطف لنز پریسکوپی می تواند زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه کند. سرعت شارژ سیمی این گوشی به 40 وات و سرعت شارژ بی سیم آن هم به 27 وات می رسد که نسبت به سرعت 15 وات نسل قبلی، پیشرفت قابل توجهی محسوب می گردد و سریع ترین سرعت مربوط به شارژ بی سیم خواهد بود.

در این پوستر مشخصا به تراشه کایرین 990 اشاره شده که قبلا این موضوع رسما تایید شده است. همچنین در پنل پشتی نام لایکا بار دیگر توجهات را جلب می نماید. در هر صورت خانواده هواوی میت 30 قرار است در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) رسما معرفی گردد.

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2078

به "پوستر هواوی میت 30 پرو دوربین چهارگانه آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر هواوی میت 30 پرو دوربین چهارگانه آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید