پاسخ باشگاه بارسلونا به ادعای ویدال

به گزارش نوای پرنده پارسی، باشگاه بارسلونا پاسخ ادعای هافبک شیلیایی خود را داد.

پاسخ باشگاه بارسلونا به ادعای ویدال

با تور ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، آرتورو ویدال علیه باشگاه بارسلونا به سازمان لیگ اسپانیا و اتحادیه فوتبالیست های اسپانیا شکایت نموده و دلیل آن هم وصول نشدن پاداش 2.4 میلیون یورویی او بابت یک و فصل و نیم حضورش در نوکمپ بوده است. ویدال که در هفته های اخیر بحث علاقه مندی باشگاه اینتر به جدب وی مطرح است، در گفت وگو با شبکه رادیویی ADN شیلی گفت: این ناعادلانه است که مطالبه من از سوی باشگاه بارسلونا به رسمیت شناخته نمی گردد.

باشگاه بارسلونا هم با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: این پرونده ای منحصر به فرد در تاریخ است؛ مثل اینکه کسی به شما بدهی دارد و به نظرتان قوانین در قبال شما رعایت نشده، سپس پس از 6 ماه بدون هیچگونه هشدار محترمانه که ممکن است در این بین اشتباهی سهوی اتفاق افتاده باشد، می آیید و درخواست می کنید که پول تان باید در عرض 24 ساعت پرداخت گردد، آن هم در زمانی که رسانه ها از علاقه باشگاه دیگری به جذب شما اخباری منتشر نموده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات آقای ویدال نشان می دهد که او مطابق توافقنامه پرداختی های خود را به شکلی مسالمت آمیز دریافت نموده و حالا بنا به دلایلی نامشخص از دید ما، چنین ادعایی مطرح نموده است. جالب اینجاست که در این 6 ماه ویدال ضرورتی ندیده که در این مورد با ما ارتباطی برقرار کند.

بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر میخواهد در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو با ارائه پیشنهادی 12 میلیون یورویی به بارسلونا، آرتورو ویدال را به خدمت بگیرد. کونته سابقه کار با این هافبک شیلیایی را در زمان حضورش در یوونتوس دارد و علاقه زیادی به او دارد.

آرتورو ویدال که تابستان 2018 با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، این فصل در 19 بازی (تنها در 6 بازی در ترکیب اصلی بارسلونا بوده) از رقابت های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و آمار 5 گل زده و یک پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3379

به "پاسخ باشگاه بارسلونا به ادعای ویدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ باشگاه بارسلونا به ادعای ویدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید