هاشم زاده: دیدم در کشتی فرنگی حاشیه هست، رفتم، اشکانی مقصر نیست، به هیچ کسی اختیار داده نمی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، هاشم زاده، ملی پوش اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سال 2013 مربی تیم ملی بودم، آن موقع احد پازاج بود، یک دوره آمدم و دیدم حاشیه زیاد است، نماندم.

هاشم زاده: دیدم در کشتی فرنگی حاشیه هست، رفتم، اشکانی مقصر نیست، به هیچ کسی اختیار داده نمی شد

مسعود هاشم زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دوری چند ساله اش از کشتی گفت: هرچند در تبریز کار ورزشی انجام می دهم اما در کشتی نیستم. برخی می گفتند بیا و کار مربیگری بکن اما من فعلا ترجیح می دهم نباشم. این همه مربی خوب داریم همان نفرات کار می نمایند. ضمن اینکه می بینید که اوضاع کشتی چطور است.

وی در مورد عملکرد هم تیمی سال های گذشته اش در رأس کادرفنی تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بوداپست توضیح داد: به نظر من علی اشکانی مقصر نیست، با وضعیتی که بود چه کار می توانست بکند؟ از مربی ای که هیچ اختیاری ندارد چقدر می گردد توقع داشت؟

هاشم زاده در پاسخ به این سوال که چه کسی به علی اشکانی اختیار نمی داد، گفت: این کاملا روشن و معین است. در کار همه دخالت می شد و فدراسیون به کسی اختیار عمل نمی داد.

نفر چهارم المپیک 2004 آتن در مورد اینکه آیا قصد بازگشت به کار مربیگری را دارد، تاکید نمود: سال 2013 مربی تیم ملی بودم، آن موقع احد پازاج بود، یک دوره آمدم و دیدم حاشیه زیاد است، دیدم نمی توانم کار کنم و دیگر از کشتی دور شدم. بالاخره سال هاست کشتی فرنگی جایگاهش را پیدا نموده، هر کسی هم باشد، این رشته راه خودش را می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 494

به "هاشم زاده: دیدم در کشتی فرنگی حاشیه هست، رفتم، اشکانی مقصر نیست، به هیچ کسی اختیار داده نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم زاده: دیدم در کشتی فرنگی حاشیه هست، رفتم، اشکانی مقصر نیست، به هیچ کسی اختیار داده نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید