مسابقات تیم فوتبال شهرداری آستارا در انزلی یا رشت برگزار می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، حسن اشجاری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از 24 مرداد ماه، برای پیشگیری از شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

مسابقات تیم فوتبال شهرداری آستارا در انزلی یا رشت برگزار می گردد

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها 28 تیم در دو گروه 14 تیمی شرکت می نمایند که آستارا برای نخستین بار در رقابت های قبلی این لیگ 10 برد، چهار باخت و هفت مساوی کسب نموده و با 37 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفته است، اضافه نمود: در هفته بیست و یکم، میزبان میلاد مهر تهران خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به پرداخت کامل دست مزد و مطالبات بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: یک عزم جدی برای صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا به لیگ دسته یک کشور در این شهرستان وجود دارد که امیدواریم این مهم تا خاتمه فصل تحقق یابد.

وی، اضافه نمود: تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا از 12 خرداد ماه امسال در فضای مجازی شروع شده و هم اکنون بازیکنان در حال تمرین به صورت کارگروهی و با توپ هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه تیم شهرداری از پنچ بازی باقی مانده لیگ دسته دو کشوری به دلیل انصراف تیم کارون اروند خرمشهر، چهار بازی پیش رو دارد، اضافه نمود: بازی با تیم های میلاد مهر تهران، شهرداری همدان و آوالان کامیاریان، داخل خانه و بازی با تیم کاسپین قزوین، خارج از خانه انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4751

به "مسابقات تیم فوتبال شهرداری آستارا در انزلی یا رشت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تیم فوتبال شهرداری آستارا در انزلی یا رشت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید