محمد رهبری: امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، ملی پوش سابر کشورمان گفت: شانس بالایی در کسب سهمیه برای شمشیربازی داریم چون 8 تیم اول رنکینگ سهمیه المپیک می گیرند و در حال حاضر ما تیم پنجم دنیا هستیم.

محمد رهبری: امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم

محمد رهبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مسابقات شمشیربازی گرندپری در مصر گفت: این مسابقات از آدینه شروع می گردد و روز چهارشنبه من، عابدینی و پاکدامن همراه پیمان فخری راهی مصر خواهیم شد. این مسابقات امتیازاتی بالاتر از جام دنیای در رنکینگ دارد.

وی در ادامه اضافه نمود: در اسفند برنامه فشرده ای داریم و پس از بازگشت از مصر، 16 اسفند ماه جام دنیای پادووا ایتالیا شرکت خواهیم کرد که این مسابقات بخش تیمی هم خواهد داشت. 28 اسفند تا سوم فروردین ماه هم در مسابقات مجارستان شرکت خواهیم کرد.

ملی پوش سابر کشورمان در مورد شرایط آمادگی تیم گفت: شرایط خوبی داریم البته در لهستان خوب نتیجه نگرفتیم چون در دوران بدنسازی بودیم. الان بدن ها از فشار بدنسازی رها شده و برنامه های تخصصی را انجام دادیم و روز به روز بهتر می شویم. امیدوارم در مسابقات سهمیه المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

رهبری در مورد شانس کسب سهمیه تیمی برای المپیک 2020 یادآور شد: شانس بالایی داریم چون 8 تیم اول رنکینگ سهمیه المپیک می گیرند و در حال حاضر ما تیم پنجم دنیا هستیم و اگر ما بتوانیم صندلی خود را در ابتدا حفظ و در ادامه ارتقا دهیم به سهمیه تیمی دست پیدا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 854

به "محمد رهبری: امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد رهبری: امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید