زن از ماه عسل عکس های یک نفره خنده دار میگیرد زمانی که شوهرش نمی تواند برود

به گزارش نوای پرنده پارسی، هما Mobin و Arsalaan Sever بوت درست هفت ماه پیش ازدواج کردند و قرار بود ماه گذشته برای ماه‌عسل دوم به یونان بروند . متاسفانه ، Arsalaan نتوانست در زمان سفر ویزا بگیرد .

زن از ماه عسل عکس های یک نفره خنده دار میگیرد زمانی که شوهرش نمی تواند برود

در ابتدا ، Mobin از رفتن بدون دوستش امتناع کرد . اما از آنجا که پس از چند روز گریه و تنفر از یونان ، او تصمیم گرفت کشور را ببیند . آن به این معنی است که هما Mobin 10 روز با او در است و آقای بوت در خانه در پاکستان به سر می‌برد .
برای به اشتراک گذاشتن سفر با Arsalaan ، Mobin عکس‌های خود را در فیسبوک منتشر کرد . به جای لبخند زدن و لذت بردن از خودش ، با حالتی غمگین به صورتش نگاه کرد و بازویش را طوری دراز کرد که انگار شوهرش را در آغوش گرفته بود.
در برخی موارد در این سفر ، Mobin به طور تصادفی با انداختن آن در دریای اژه تلفن خود را از دست داد . بعد از آن ، او شروع به گرفتن عکس‌هایی کرد که دو چیز را برجسته کرده بود - همسرش و دستگاه او .
در واقع ، این ایده originaly نبود . او بعد از اینکه شوهرش این عکس را چند ماه پیش از بوداپست برای او فرستاد ، آن را دریافت کرد .
شما می‌توانید همه عکس‌های خنده‌دار Mobins را در پروفایل فیس بوک خود ببینید .

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 77

به "زن از ماه عسل عکس های یک نفره خنده دار میگیرد زمانی که شوهرش نمی تواند برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن از ماه عسل عکس های یک نفره خنده دار میگیرد زمانی که شوهرش نمی تواند برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید