عصبانیت رونالدو از تعویض و واکنش رانگنیک؛ طبیعی است، هر مهاجمی دوست دارد گل بزند

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- دو تیم منچستریونایتد و برنتفورد شب گذشته روبروی یکدیگر قرار گرفتند تا دیدار معوقه هفته هفدهم را برگزار کنند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-3 به سود یونایتد به انتها رسید.

عصبانیت رونالدو از تعویض و واکنش رانگنیک؛ طبیعی است، هر مهاجمی دوست دارد گل بزند

به گزارش خبرنگاران، آنتونی الانگا، میسون گرینوود و مارکوس راشفورد سه گل یونایتد در این دیدار را به ثمر رساندند و برونو فرناندز نیز با دو پاس گلی که ارسال کرد عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. اما رونالدو نتوانست در این بازی دروازه حریف را باز کرده یا پاس گلی برای هم تیمی هایش ارسال کند تا شبی کم فروغ را در ترکیب شیاطین سرخ سپری کرده باشد. رالف رانگنیک در دقیقه 71 تصمیم گرفت این بازیکن پرتغالی را با هری مگوایر تعویض کند. در این زمان یونایتد با دو گل از حریف پیش افتاده بود و این مربی آلمانی قصد داشت با بازگشت به سیستم دفاع پنج نفره از فزونی تیمش محافظت کرده و مانع از تکرار اتفاقی شود که برابر استون ویلا رخ داده بود.

با این حال رونالدو به شدت از این تصمیم ناراحت و عصبانی شد و در حالی از زمین بیرون رفت که حتی در آغوش کشیدنش از سوی رانگینک نیز تاثیری در کاهش این ناراحتی نداشت. او در حالی که زیر لب به این موضوع اعتراض کرده و ناراحتی اش از این اتفاق را ابراز می کرد، در حالی که روی نیمکت نشسته بود، گرمکنش را روی زمین پرت کرد و کمی بعد دوربین ها تصاویر او را ضبط کردند که در حال اعتراض به این تعویض است.

تصاویر ضط شده نشان می دهد که او با زیر سوال بردن تصمیم سرمربی تیم می گوید: چرا من را از زمین بازی بیرون کشید؟ رانگنیک نیز پس از پایان بازی و در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به سوالاتی که در این باره شد، ناراحتی رونالدو را تایید کرده و گفت که این بازیکن پرتغالی از او پرسیده که چرا تعویضش کرده است.

با این حال به نظر می رسد که ناراحتی و خشم رونالدو باعث هراس و ناراحتی این مربی نشده، چرا که او با صراحت تمام تاکید کرد که تصمیمی را گرفته که به سود این تیم و باشگاه باشد. این مربی آلمانی همچنین به خبرنگاران گفت که در مکالمه پس از پایان بازی به رونالدو گفته که می داند او بلندپرواز است و مایل به گلزنی است اما روزی که در جایگاه مربیگری قرار بگیرد، این تصمیم را درک می کند.

رانگنیک پس از بازی در مورد صحبت های بین دو نیمه خود در رختکن گفت: مکالمه قابل توجهی نبود ولی طبیعتا باید یکسری تغییرات اعمال می کردیم. نیمه اول از تمامی جهات خوب نبود. در نیمه دوم سرعت عمل بیشتری داشتیم، از جلوتر حمله می کردیم، در ضد حملات تصمیمات درستی گرفتیم و به گل رسیدیم که تفاوت بزرگی (نسبت به نیمه اول) بود.

آنتونی الانگا به عملکرد خوبش پس از بازی در ویلا پارک ادامه داد. او در نیمه دوم فوق العاده بود، در زمان در اختیار نداشتن توپ تلاش زیادی کرد و زننده گل اول بود. ولی من امشب برای تمامی جوانان تیم شادمان هستم؛ سه گلزن جوان انگلیسی داشتیم (الانگا ملیت سوئدی دارد).

عملکرد داوید دخیا؟ او طی هفته های اخیر همین طور بوده است. در نیمه اول مهارهای شگفت انگیزی داشت. به نظر من او یکی از بهترین دروازه بان های جهان است.

واکنش کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن؟ طبیعی است. هر مهاجمی دوست دارد گل بزند. ولی او از مصدومیت برگشته است و مهم بود که به خاطر داشته باشیم، یک بازی دیگر هم در پیش است. همچنین بعد از وقایع رخ داده در ویلا پارک، ما باید این بار از فزونی مان دفاع می کردیم. استفاده کردن از خط دفاعی پنج نفره اهمیت داشت و اگرچه نتوانستیم کلین شیت کنیم، باید اطمینان حاصل می کردیم که اتفاق دیگری رخ نمی دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7529

به "عصبانیت رونالدو از تعویض و واکنش رانگنیک؛ طبیعی است، هر مهاجمی دوست دارد گل بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت رونالدو از تعویض و واکنش رانگنیک؛ طبیعی است، هر مهاجمی دوست دارد گل بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید