عبور از سد سرسخت ها؛گام چهارم به سوی استرالیا

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران در ادامه جهت صعود به جام ملت های 2015 آسیا بعدازظهر فردا (جمعه) برابر تایلند قرار می گیرد.

عبور از سد سرسخت ها؛گام چهارم به سوی استرالیا

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت 15:30 فردا (جمعه) چهارمین دیدار خود در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا را مقابل تایلند برگزار می کند که رجحان در این دیدار شاید صعود ایران را به استرالیا - 2015 قطعی نکند اما گام بلندی در این راستا خواهد بود. شاگردان کی روش با 7 امتیاز در صدر گروه B قرار دارند. ایران در 2 دیدار ابتدایی با برد 5 بر صفر مقابل لبنان، آغازی قدرتمندانه داشت و در ادامه مقابل کویت در آن کشور با تساوی یک بر یک متوقف شد. تایلند در دیدار رفت مقابل ایران با آنکه 2 بر یک باخت اما این باخت خفیف برای تیمی که تجربه 2 شکست خانگی 3 بر یک مقابل کویت و خارج از خانه 5 بر 2 مقابل لبنان را دارد نتیجه چندان بدی هم نبود.

هرچند تایلند در این گروه حذف شده و فیل های جنگی شانسی برای رسیدن به جام ملت ها ندارند اما یک نکته در مورد این تیم اهمیت دارد. آنها در هر 3 دیدار خود به گل رسیدند و این یعنی این تیم در خط حمله زهردار است. همانطور که در تهران سرسخت نشان دادند، بخت هایی را بر روی دروازه ایران ایجاد کردند و یک بار هم دروازه رحمان احمدی روی شوت بازیکنان تایلند فرو ریخت.

در بازی رفت ایران و تایلند دوری بلند مدت ملی پوشان از یکدیگر بهانه بازی تا اندازه ای ناهماهنگ شاگردان کی روش بود اما برای دیدار برگشت شرایط فرق کرده است. هرچند کی روش معتقد است به این دیدارها باید نگاهی برای آماده سازی جام جهانی برزیل را هم داشت اما به هر صورت عیار تایلند قابل قیاس با بزرگان حاضر در جام جهانی نیست اما برای ایران راه یافته به برزیل اهمیت زیادی دارد که در مقابل چنین تیم هایی حداقل نظم تیمی خود را سامان دهد.

دیگر دیدار این گروه را کویت و لبنان انجام می دهند، اگر ایران و کویت 2 تیم پیروز روز جمعه باشند تا اندازه زیادی لبنان هم از معادله صعود خارج شده و شاگردان کی روش با خیالی آسوده تر راهی بیروت خواهند شد اما نتایج دیگر می تواند ثبات تیم ایران در این مرحله را تا اندازه ای به چالش بکشد. در حال حاضر کویت 5 و لبنان 4 امتیازی هستند.

تیم ایران برای دیدار با تایلند مصدومی ندارد و با ترکیب کامل برابر حریفی قرار خواهد گرفت که در خانه همواره به ایران سخت امتیاز داده اما شاگردان کی روش نشان دادند اگر در روز خوب خود باشند شکست دادن تیم هایی چون تایلند برای آنها کار دشواری نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2567

به "عبور از سد سرسخت ها؛گام چهارم به سوی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور از سد سرسخت ها؛گام چهارم به سوی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید