طراحی بخش های خانه با سبک شبی شیک

به گزارش نوای پرنده پارسی، کانوپی های فلزی و قاب های تخت خواب، از عناصر متداول در دکوراسیون اتاق خواب شبی شیک هستند. کابینت های سفید و چوبی در یک آشپزخانه سبک شبی شیک فوق العاده، به نظر می رسند. برای ایجاد نورپردازی، لامپ هایی از مقیاس ها و مواد مختلف را اضافه نموده و با یک لوستر کم نور، این زیبایی را بیشتر کنید.

طراحی بخش های خانه با سبک شبی شیک

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

امروز زمان آن رسیده تا با هم طراحی داخلی بخش های مختلف خانه به سبک شبی شیک را آنالیز کنیم و قدم اول ما در این راه، طراحی اتاق خواب است.

کانوپی های فلزی و قاب های تخت خواب، از عناصر متداول در دکوراسیون اتاق خواب شبی شیک هستند؛ زیرا با وجود ظرافت و قابل توجه بودن، اغراقی در آن ها مشاهده نمی گردد. برای ایجاد احساس سنتی تر، از کمدهای قدیمی رنگ و رو رفته یا از یک کمد روشن یا میز آرایش با رنگی روشن استفاده کنید تا احساسی التقاطی و ترکیبی داشته باشید.

دو ایده مختلف اتاق خواب به سبک شبی شیک وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید. ملافه های سفید و کرمی رنگ را به دلیل نداشتن شلوغی، انتخاب نموده و با کوسن های رنگارنگ و روتختی های طرح دار، لوازم جانبی آن را تکمیل کنید. می توانید برای اضافه کردن شخصیت به اتاق خوب شبی شیک خود، به دنبال یک تختخواب با رنگ های ناسازگار و ناهماهنگ باشید.

در هر جهتی که برای رسیدن به آن کوشش می کنید، سبک خود را با الگوها و چاپ های مختلف تقویت کنید و تا جایی که ممکن است، رنگ های بیشتری را در طراحی خود به کار ببرید. آزادی ای که این سبک طراحی به شما ارائه می دهد، فراتر از خطوط ساده و سادگی است.

فرش های بافته شده با مواد طبیعی که با مبلمان مدرن جفت شده اند، مطمئناً یک دکوراسیون سبک شبی شیک را ایجاد می نمایند، که مانند آن را جای دیگری نخواهید دید.

فرش ها را در زاویه ای دور از تخت و به سمت در قرار دهید، تا جهت تختخواب شما بزرگتر به نظر برسد.

طراحی سبک شبی شیک آشپزخانه

جایگاه های ناهار خوری مختلف و ناهماهنگ را در اطراف یک میز چوبی قرار دهید. برای اضافه کردن کمی شخصیت، این میز را با سفره ای که از قبل در اختیار داشته اید و یا یک سفره با الگو و طرح، بپوشانید. کابینت های سفید و چوبی در یک آشپزخانه سبک شبی شیک فوق العاده، به نظر می رسند و یک حرکت دلپذیر برای دوری از رنگ های پاستیلی هستند.

لیست قیمت 41 مدل لوازم اسکی با کیفیت + خرید

ترکیبی از گلدان ها و قابلمه های مختلف و ظروف متضاد در این جا و آنجا، این ظاهر زیبا را در آشپزخانه تصویر زیر به ارمغان می آورد. عدم هماهنگی و تطبیق را بپذیرید و از این کار برای اضافه کردن رنگ و بافت به آشپزخانه شبی شیک خود استفاده کنید.

سبک شبی شیک اتاق نشیمن

میزهای قهوه ای چوبی و مبل های باکیفیت، یک بخش جدانشدنی از طراحی سبک شبی شیک یک اتاق نشیمن شیک و کاملاً مدرن هستند. یک کاناپه رنگ خنثی، با کوسن ها و بالشت هایی تقریباً در هر رنگ و یا الگویی، برای ایجاد راحتی در فضای زندگی شما قابل توجه است.

برای افزودن بافت و ابعاد، یک جایگاه مخملی برجسته را به طراحی این سبک اضافه کنید تا بتوانید به راحتی در آن خوابیده، قهوه خود را بنوشید و کتاب خود را مطالعه کنید. یک میز قهوه را برای تأثیر بیشتر کنار آن بگذارید.

وقتی صحبت از ایده های طراحی سبک شبی شیک می گردد، طراحی داخلی اتاق نشیمن جایی است که می توانید تخیل خود را با بیان آزاد اجرا کنید. تعداد متنوعی از آثار هنری را آویزان نموده و قطعات مجسمه ای را به همراه طیفی از آینه ها مطابقت دهید، تا ابعاد و نور به این فضا اضافه گردد.

با استفاده از گیاهان، مانند نخل و کاکتوس، فضای سبز سرگرم نماینده ای را در مقابل رنگ های خاکی اتاق سبک شبی شیک ایجاد کنید.

اگر عاشق نور طبیعی هستید و به اندازه کافی خوش شانس هستید که از آن استفاده کنید، به دنبال پرده های نازک باشید تا هرچه بیشتر نور را از خود عبور دهند.

برای ایجاد نورپردازی، لامپ هایی از مقیاس ها و مواد مختلف را اضافه نموده و با یک لوستر کم نور، این زیبایی را بیشتر کنید. همچنین می توانید طراحی دکوراسیون خود را با روشنایی آویز مینیمالیستی ترکیب کنید.

خرید آنلاین 41 مدل حلقه شنا بادی فانتزی + قیمت

دفتر کار به سبک شبی شیک

غیر منتظره عمل نموده و یک میز فضای باز را به عنوان فضای کاری خود انتخاب کنید. شاید این ایده، یک میز باغ با سنگ مرمر یا چیزی با تزیین کمتر باشد!

برای ایجاد دکوراسیون سبک شبی شیک متنوع، یک تضاد را با رومیزی خاص، با ویژگی های مدرن و سنتی ایجاد نموده و فضای کاری خود را با یک چراغ نوری مدرن به تکمیل برسانید.

خرید 39 مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازار

منبع: اتاق
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4633

به "طراحی بخش های خانه با سبک شبی شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی بخش های خانه با سبک شبی شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید