شهنازی: به خاطر وارد شدن شوک به تیم استعفا کردم، از آمدن به ارومیه پشیمان نیستم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی مستعفی تیم شهرداری ارومیه گفت: احساس کردم که شاید با رفتنم تحولی در تیم ایجاد گردد و به همین دلیل استعفا کردم.

شهنازی: به خاطر وارد شدن شوک به تیم استعفا کردم، از آمدن به ارومیه پشیمان نیستم

ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص استعفای روز گذشته خود از راهنمایی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: روزی که به ارومیه رفتم می دانستم شرایط کار بسیار سخت است و تیم بردی ندارد .

او ادامه داد: با وجودی که عده ای از اطرافیانم به من می گفتند به ارومیه نروم ولی به خاطر مردم شهرم و به عشق طرفداران به این شهر آمدم. افتخار بود که به همشهری های خودم خدمت کردم و به هیچ وجه از آمدن به تیم ارومیه ناراحت و پشیمان نیستم .

شهنازی گفت: خوشبختانه از نظر نظم و کار تیمی پیشرفت خوبی کردیم و مسائل تیم از این جهت رفع شد. همکاری خوبی نیز با سرپرست و مدیرعامل باشگاه داشتم ولی روند نتیجه گیری تیم آنطور که انتظار داشتیم پیش نرفت و به نتایج مطلوب نرسیدیم.

سرمربی مستعفی تیم شهرداری ارومیه گفت: توقع ما این بود که تعداد پیروزی های تیم را افزایش دهیم ولی چنین اتفاقی نیفتاد به همین خاطر احساس کردم که اگر استعفا کنم شرایط تیم بهتر خواهد شد و با شوکی که به تیم وارد می گردد نتایج بهتری خواهند گرفت. همه می دانند که من مرد روزهای سخت هستم ولی احساسم این بود که استعفایم بیشتر به سود تیم خواهد بود و مطمئن هستم که تیم نتایج بهتری خواهد گرفت .

شهنازی در خصوص اینکه چرا کارش را تا انتها فصل ادامه نداده است گفت: هدف من تنها شاد کردن مردم ارومیه بود و بعضی از صحبت هایی که در خصوص مسائل اقتصادی مطرح می گردد واقعیت ندارد. احساس کردم که شاید با رفتنم تحولی در تیم ایجاد گردد که به سود تیم است. امیدوارم تعداد پیروزی های تیم از این به بعد بیشتر گردد .

شهنازی توضیح داد: اصلاً دوست ندارم میدان را خالی کنم و در این شرایط بحرانی تیم را رها کند ولی احساس می کنم اگر بروم شاید اوضاع بهتر گردد. باید بگویم که حمایت های خوبی از طرف شهردار، شورای شهر و مردم ارومیه از من شد و من تنها به خاطر وارد شدن شوک به تیم، کنار کشیدم.

وی در انتها به خبرنگاران گفت: امیدوارم در سال های بعد برنامه ریزی بهتری توسط مسئولان برای این تیم صورت بگیرد چون شهرداری ارومیه لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد. مطمئن باشید مردم ارومیه و تیم شهرداری برای من بسیار مهم هستند و مسرور ترین فرد از پیروزی های آینده تیم شهرداری من خواهم بود.

شهنازی در 11 دیداری که راهنمایی تیم شهرداری ارومیه را برعهده داشت به سه پیروزی رسید .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 724

به "شهنازی: به خاطر وارد شدن شوک به تیم استعفا کردم، از آمدن به ارومیه پشیمان نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: به خاطر وارد شدن شوک به تیم استعفا کردم، از آمدن به ارومیه پشیمان نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید