سومین دوره جایزه داستان مازندران فراخوان داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران ، بر اساس اعلام دبیرخانه این جایزه ناشران و نویسندگان محترم باید از هر مجموعه سه نسخه را به دبیرخانه جایزه داستان مازندران ارسال نمایند. همچنین مجموعه های واجد شرکت در سومین دوره جایزه داستان مازندران هستند که نوبت چاپ اول آنها سال 1399 باشد.

سومین دوره جایزه داستان مازندران فراخوان داد

این دوره از جایزه داستان مازندران زیر نظر انجمن های ادبی نویسندگی خلاق، نقش سخن و خانه دوست برگزار می گردد و دبیر اجرایی این دوره محمدرضا براری است.

هیات انتخاب اولیه سومین دوره جایزه داستان مازندران را جمعی از نویسندگان و منتقدین استان مازندران و هیات داوری نهایی هنوز اعلام نشده است.

موضوع این دوره نیز مثل دوره های گذشته آزاد است و علاقه مندان می توانند مجموعه داستان های خود را تا سرانجام اردیبهشت 1400 به دبیرخانه این جایزه به نشانی ساری، خیابان فردوسی، جنب نواب، کد پستی48147 - 5668 ارسال نمایند. بر اساس اعلام مسئولان این جایزه مراسم اختتامیه در پاییز 1400 برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6708

به "سومین دوره جایزه داستان مازندران فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره جایزه داستان مازندران فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید