سنگ فرش ها، آفت جان درختان کمالشهری

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون خدمات شهری کمالشهر گفت: سنگ فرش هایی که در سال 96 در خیابان چیده شد مانع از آب رسانی به درختان شده است.

سنگ فرش ها، آفت جان درختان کمالشهری

به گزارش خبرنگار از ، کریم نجف پور، معاون خدمات شهری شهرداری کمالشهر گفت: سنگ فرش هایی که در سال نود و شش در خیابان چیده شده بود مانع از آب رسانی به درختان می شدند بنابراین به منظور حفظ درختان نسبت به جمع آوری آن ها از سطح خیابان اقدام کردیم.

او اضافه کرد: سال گذشته طرح جداسازی آب شرب و خام و در شهر انجام نشد.

معاون خدمات شهری شهرداری کمالشهر با اشاره به وجود زباله ها در شهر اضافه کرد: زباله ها طی شبانه روز و در دو نوبت، یک بار در ساعت هشت صبح و یک بار نیز در ساعت بیست و یک شب توسط ماموران خدمات شهری ما جمع آوری می گردد اما متاسفانه شهروندان خارج از این زمان ها زباله های خود را بیرون می گذارند.

او با بیان این که شهروندان مسائل شهری را به وسیله سامانه 137 به ما گزارش دهند، گفت: از شهروندان درخواست می کنیم زباله ها را در زمان معین شده بیرون بگذارند و از این نظر با ما همکاری نمایند.

د. خ

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3268

به "سنگ فرش ها، آفت جان درختان کمالشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ فرش ها، آفت جان درختان کمالشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید