سعیدی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است، منتظریم تکلیف توزیع سهمیه ها مشخص شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: آنطور که شواهد نشان می دهد، عزم کمیته بین المللی المپیک بر برگزاری المپیک 2020 توکیوست.

سعیدی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است، منتظریم تکلیف توزیع سهمیه ها مشخص شود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره درخواست فدراسیون ها برای دریافت کمک از کمیته ملی المپیک گفت: مواردی از کمک های کمیته ملی المپیک که در بازدید از فدراسیون ها مطرح شده، در دستور پرداخت قرار گرفته است. رشته های المپیکی و فدراسیون هایی که اردو دارند درخواست خود را به نصرالله سجادی ارجاع می دهند و وی پس از دریافت و بررسی آن را به هیئت اجرایی پیشنهاد می دهد.

وی در مورد لغو مسابقات توزیع سهمیه المپیک بوکس و ژیمناستیک و احتمال لغو سایر رویدادها و اینکه IOC چه روندی را برای توزیع سهمیه های باقیمانده در نظر دارد، گفت: این مسئله توسط کمیته فنی کمیته بین المللی المپیک بررسی و سهمیه ها مشخص می شود. 43 درصد از سهمیه های المپیک هنوز توزیع نشده است و اگر توزیع سهمیه ها به طور کلی لغو شود، IOC به کشورها و فدراسیون های جهانی اعلام می کند. ما منتظریم تکلیف کسب سهمیه ها مشخص شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک راجع به اینکه ممکن است مسابقات توزیع سهمیه کاراته در فرانسه لغو شود، یادآوری کرد: فعلاً مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در آذربایجان لغو شد و ترکیه در اسفند ماه به عنوان میزبان مرحله اول لیگ جهانی در سال 2021 انتخاب شد. باید منتظر باشیم و ببینیم در مورد مسابقات فرانسه چه تصمیمی گرفته می شود.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت جدیدی از سوی IOC مبنی بر لغو المپیک مطرح شده است، شرح داد: فعلاً شواهد نشان می دهد عزم IOC به طور قطع بر برگزاری المپیک است. با بررسی جوانب و پروتکل ها سناریوهای مختلف را در مورد نحوه برگزاری المپیک اعلام خواهند کرد. در ژاپن توزیع واکسن شروع شده و ممکن است این موضوع دغدغه مردم این کشور را نسبت به برگزاری المپیک کم کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6255

به "سعیدی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است، منتظریم تکلیف توزیع سهمیه ها مشخص شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است، منتظریم تکلیف توزیع سهمیه ها مشخص شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید