سرمربی سویا به سرطان مبتلا شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال سویای اسپانیا از مبتلا شدنش به یک بیماری سخت اطلاع داد.

سرمربی سویا به سرطان مبتلا شد

به گزارش خبرنگاران، خواکین کاپاروس، سرمربی تیم فوتبال سویا پس از پیروزی 2 بر صفر روز گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل رئال وایادولید در هفته سی و یکم لالیگا خبر ناگواری به خبرنگاران داد؛ اینکه پزشکان تشخیص داده اند که او دچار بیماری سرطان خون شده است.

کاپاروس 63 ساله در نشست خبری پس از بازی گفت: همه می دانند که عشق به سویا در خون من است اما متأسفانه من یک مشکل خونی پیدا نموده ام که گلبول های قرمز و سفید خونم را درگیر نموده است. به من گفته اند که دچار سرطان خون شده ام با این حال این بیماری مانع از آن نمی گردد که به کارم ادامه دهم و من به زندگی روزه مره ام ادامه می دهم. من هنوز هیچ درمانی را شروع ننموده ام پس همگی می توانید آسوده خاطر باشید.

کاپاروس اضافه کرد: می خواهم به کارم ادامه دهم و از باشگاه بابت اینکه به من اجازه داد به کارم ادامه دهم، قدردانی می کنم. دیگر نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم.

کاپاروس ماه گذشته به دنبال اخراج پابلو ماچین، برای سومین بار به عنوان سرمربی سویا منصوب شد و این در حالی بود که تا پیش از آن به عنوان مدیر ورزشی تیم مشغول کار بود. تیم او با کسب پیروزی در خانه وایادولید به رده پنجم جدول صعود کرد و با رسیدن به فاصله یک امتیازی ختافه رده چهارمی شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فاصله 7 هفته به سرانجام فصل جاری افزایش داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1091

به "سرمربی سویا به سرطان مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سویا به سرطان مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید