ستاره تیم ملی کامبوج دیدار با ایران را از دست داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، چان واتاناکا، مهاجم تیم ملی کامبوج به دلیل مصدومیت دیدار با شاگردان مارک ویلموتس را از دست داد.

ستاره تیم ملی کامبوج دیدار با ایران را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب هفته سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم های ایران و کامبوج درحالی 18 مهر در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند که به نظر می رسد بازی راحتی برای یوز های ایرانی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته نخست مقدماتی جام جهانی استراحت کرد و سپس با نتیجه 2 بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و اکنون با 3 امتیاز دوم است.

از سوی دیگر کامبوج نیز در هفته اول رو در روی هنگ گنک به تساوی رسید، اما در ادامه مقابل بحرین باخت تا یک امتیازی باشد.

به هرحال درباره کامبوج باید بدانید که چان واتاناکا، مهاجم تیم ملی کامبوج به دلیل مصدومیت دیدار با شاگردان مارک ویلموتس را از دست داده و نمی تواند رو در روی ایران بازی کند. او که ستاره تیمش محسوب می گردد، در 45 بازی پیروز به زدن 16 گل شده است.

البته در فهرست اعلام شده تیم ملی کامبوج، 2 بازیکن باتجربه شامل پراک مونی و بین چانتا به اردوی این تیم بازگشتند و باید دید تصمیم سرمربی چه خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2526

به "ستاره تیم ملی کامبوج دیدار با ایران را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تیم ملی کامبوج دیدار با ایران را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید