زاکه رونی: جام کنفدراسیون ها به پیشرفت ما یاری کرد، امیدوارم ایتالیا قهرمان گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: با وجود شکست برابر ایتالیا و ناکامی در راهیابی به دور بعد جام کنفدراسیون ها، سرمربی تیم ملی ژاپن به نکات مثبت حضور تیمش در این رقابت ها اشاره نمود.

زاکه رونی: جام کنفدراسیون ها به پیشرفت ما یاری کرد، امیدوارم ایتالیا قهرمان گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلبرتو زاکه رونی پس از شکست 4 بر 3 تیمش برابر ایتالیا در دومین دور از مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها که امید سامورایی ها برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی را از بین برد، گفت: آمده بودیم که بازی را ببریم چون از بازی قبلی هیچ امتیازی کسب نکرده بودیم.

زاکه رونی اضافه کرد: اگرچه باز هم باختیم و حذف شدیم اما این تورنمنت برای ما واقعا مفید بود، چون یاری کرد رشد کنیم و تجربه بیشتری از بازی در سطح بین المللی به دست آوریم. در این بازی تفاوت در سطح تجربه 2 تیم از دیدارهای بین المللی واضح بود اما به نظر من ژاپن تیم ضعیف تر میدان نبود.

سرمربی ایتالیایی سامورایی های آبی در ادامه توضیح داد: بازی مهیجی را شاهد بودیم. این بازی مرا یاد پیروزی 4 بر 3 ایتالیا برابر آلمان در نیمه نهایی جام جهانی سال 1970 انداخت (ایتالیایی ها آن بازی را بردند اما در فینال مغلوب برزیل شدند). خاطره آن بازی در ذهن من به عنوان یک ایتالیایی باقی خواهد ماند.

زاکه رونی در پایان به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و اعلام نمود: از بازی بازیکنانم راضی ام چون آنها موقعیت های فراوانی خلق کردند. برای بازیکنانم متاسفم اما احساس می کنم که تیمی که این بازی را برد استحقاق بیشتری برای دریافت 3 امتیاز داشت. حالا امیدوارم که ایتالیا قهرمان این رقابت ها گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1943

به "زاکه رونی: جام کنفدراسیون ها به پیشرفت ما یاری کرد، امیدوارم ایتالیا قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکه رونی: جام کنفدراسیون ها به پیشرفت ما یاری کرد، امیدوارم ایتالیا قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید