راهنمای سفر در جیب شماست

به گزارش نوای پرنده پارسی، سفر را دوست دارم اما آماده شدن برای سفر؟ نه. جمله ای که همواره دوست من می گوید. وقتی مجبور است به مسافرت برود اما از تدارکات سفر فراری است. تقصیری هم ندارد. این مشکل تقریبا گریبانگیر بیشتر ماست. اما باز هم گوگل راهکار ای ارائه داد؛ سفر با Google Trips. اپلیکیشنی برای مسافرت و یاری به افراد برای پیدا کردن محل اقامت و ده ها مشکل دیگر که در حین سفر ممکن است با آن ها روبرو شویم.

راهنمای سفر در جیب شماست

اولین قدم: حساب کاربری جیمیل و دانلود اپلیکیشن

مثل معرفی های گذشته اپلیکیشن ها، Google Trips را از گوگل پِلی یا App Store دانلود کنید. برای استفاده کامل از این اپلیکیشن احتیاج به ایمیل دارید.

Google Trips یکی دیگر از تولیدات قدرتمند شرکت گوگل برای سفر است.

دومین قدم: انتخاب مقصد

بعد از وارد شدن به برنامه، محلی که قصد سفر به آن را دارید تعیین کنید. گوگل تریپز به شما می گوید که چه مکان هایی در مقصد مورد نظرتان پرهوادار است. به سادگی می توانید نظرات افراد مختلف را در ارتباط با هر مکانی بدانید و عکس هایی تازه و با کیفیت آنجا را ببینید. گوگل در فاز اولیه این برنامه 200 شهر را در اپلیکیشنش قرار داده و در آینده تعداد شهرها را افزایش می دهد.

گوگل ترپیز در سفر بر اساس انتخاب شما برنامه روزانه در اختیارتان می گذارد. پیشنهادهای گوگل بر اساس علاقه مندی های شماست که این سرویس از اطلاعاتی که در ایمیل شخصی تان (Gmail)موجود است، جمع آوری نموده.

فعالیت هایی که دوست دارید و رستوران ها را می توانید با گوگل تریپز پیدا کنید.

به جز مقاصد پر هوادار هر شهر و کشوری می توانید رستوران ها، کافه ها و فعالیت های مرتبط با هر مقصدی را ببینید، نظرات افراد را بخوانید و قبل از شروع سفرتان تصمیم بگیرید.

در این قسمت می توانید نظرات سایر اشخاص را ببینید. از گزینه ستاره هم برای ذخیره محل مورد نظرتان بهره ببرید تا بعدا به آن ها سری بزنید.

کار دیگری که این اپلیکیشن برای شما انجام می دهد درست مثل یک منشی مخصوص به خودتان است. کافی است مقصد، تاریخ حرکت و مدت زمان اقامتتان را انتخاب کنید و سپس صبر کنید. این برنامه به شما برنامه سفری را در قالب یک تور منظم ارائه می دهد. این کار در حقیقت براساس اطلاعات دیگر مسافرانی است که از این اپلیکیشن استفاده می نمایند و نظراتشان را در گوگل تریپز قرار می دهند.

برنامه های سفری ارائه شده به وسیله گوگل تریپز کامل است و نقشه ها، مکان های دیدنی، وسایل و لوازم و حتی غذای مورد احتیاجتان را هم در اختیارتان قرار می دهد. امکان ویرایش برنامه و رزرواسیون هتل ها هم از دیگر گزینه های این برنامه به شمار میرود.

در قسمت فعالیت ها(Things to do) متناسب با نوع علاقمندی هایتان می توانید جاهایی را انتخاب کنید. بعلاوه به نسبت جایی که هستید در نقشه به شما می گوید که چطور به مقصد برسید.

ویژگی مهم دیگر این برنامه استفاده آفلاین از آن است. پس در سفرهایتان نگران نبود اینترنت نباشید. فقط کافی است بعد از انتخاب مقصدتان گزینه Save را بزنید تا اطلاعات سفر برایتان دانلود گردد تا هر زمانی که آفلاین بودید از آن بهره ببرید.

ترجمه آزاد: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7696

به "راهنمای سفر در جیب شماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر در جیب شماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید