رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته: مسئولان وین تک می خواهند من را نزد ورزشکاران تخریب نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت: فکر می کنم هدف مسئولان وین تک در مصاحبه های خود ، تخریب من نزد ورزشکاران باشد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته: مسئولان وین تک می خواهند من را نزد ورزشکاران تخریب نمایند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

ابوالقاسم پایدار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عدم حضور بعضی ملی پوشان در سوپر لیگ کاراته ایران گفت: با توجه به اینکه کاراته مسابقات المپیک 2020 را برای اولین بار در پیش دارد، امسال شرایط خاصی داریم. در این شرایط برای فدراسیون کاراته، مربیان و ورزشکاران کسب سهمیه المپیک حائز اهمیت است و باید شرایط به نحوی پیش برود که ملی پوشان آسیب نبینند. با توجه به فشردگی مسابقات لیگ های جهانی کاراته ما باید در این رویدادها شرکت کنیم تا پیروز به کسب سهمیه المپیک شویم.

وی توضیح داد: از طرفی سازمان لیگ و کمیته مسابقات مکلف و موظف به برگزاری لیگ است و نمی تواند مسابقاتی که باید در یک سال برگزار گردد را دو سال برگزار کند. با توجه به این شرایط طبیعی است که ملی پوشان کاراته ایران که در جهت کسب سهمیه المپیک قرار دارند در بعضی هفته ها حضور نداشته باشند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته در مورد زمان اتمام لیگ های کاراته ایران توضیح داد: تا خاتمه سال رویدادهای کشوری و انتخابات مجلس را در دوم اسفندماه در پیش داریم که باعث خواهد شد تا دو هفته زمان را از دست بدهیم. از طرفی بحث یوم الله 22 بهمن ماه و فصل امتحانات دانشگاه ها و مدارس را نیز داریم که باعث خواهد شد تا همه چیز تحت الشعاع قرار گیرد. طبق پیش بینی ما لیگ برتر کاراته تا خاتمه امسال به اتمام خواهد رسید و سوپر لیگ نیز 6 دی ماه، 17 بهمن ماه و هفته خاتمهی نیز 29 فروردین ماه 99 برگزار خواهد شد.

پایدار در مورد حاشیه های عدم پذیرش تیم وین تک در مسابقات سوپر لیگ گفت: زمانی که این تیم اقدام به حضور در لیگ کرد، بنده سمتی در سازمان لیگ نداشتم و سرمربی تیم پاس ناجا بودم. سازمان لیگ کاراته اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خود را برای اعلام آمادگی تیم ها جهت حضور در مسابقات سوپر لیگ انجام داد و تیم وین تک هیچ فرم اعلام حضوری را از طرف هیئت کاراته و اسپانسر خود به فدراسیون ارسال نکرد.

وی اضافه نمود: 9 تا 30 مهرماه اولین زمان برای ثبت نام تیم ها در سامانه سازمان لیگ بود و تیم ها موظف به عقد قرارداد با بازیکنان خود بودند و تا 6 آبان ماه نیز فرصت داشتند تا مدارک خود را تحویل سازمان لیگ بدهند. در این بازه زمانی نیز تیم وین تک هیچ ثبت نامی نداشته است. سازمان لیگ بعد از این در سه نوبت مجددا تاریخ های، یک تا سوم آبان ماه، چهارم تا ششم آبان ماه و ششم تا ساعت 24، 7 آبان ماه را برای ثبت نام تیم ها تمدید می نماید که وین تک در این سه بازه زمانی نیز تنها 14 بازیکن کومیته خود را ثبت نام می نماید.

پایدار اضافه نمود: سرپرست این تیم در کلاس بازآموزی مربیان نیز در تاریخ 6 آبان ماه یک لیست که فقط نام و نام خانوادگی کومیته کارها در آن است را بدون امضا و سایر مشخصات تحویل می دهد و هیچ معرفی نامه از هیئت کاراته و نامه ای از اسپانسر به سازمان لیگ ارائه ندادند. در خاتمه روز هفتم آبان ماه نیز دبیر وقت سازمان لیگ بیش از 15 بار با سرمربی و سرپرست این تیم تماس می گیرد.

وی عنوان نمود: بنا بر شنیده ها این عزیزان در این مدت در حال چانه زنی با تیم کاتای انفرادی و تیمی خود بودند این تیم در هفته نخست در سالن حاضر می گردد، اما تیم های رقیب با باز شدن سایت و ثبت نام وین تک مخالفت کردند. یکی از آن تیم ها نیز تیم پاس ناجا بود که راهنمایی آن را برعهده داشتم. با هزار خواهش، فدراسیون با نشان دادن حسن نیت خود یک هفته به این تیم مرخصی می دهد تا اسپانسر خود را بیاورد. به نظر من پشت این اتفاقات داستان دیگری است و طبق شنیده ها هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی هیچ اطلاعی از حضور و پیگیری این تیم برای حضور در سوپر لیگ نداشت. در مدت حضور من در سازمان لیگ نیز این تیم هیچ نامه ای و درخواست برای تیمداری ارائه نداد.

سرمربی سابق تیم کاراته پاس در پاسخ به این سوال که در صورت درخواست تیمداری از طرف وین تک با درخواست انها موافقت خواهد شد، گفت: یک طرف این موضوع سازمان لیگ و طرف دیگر سایر تیم ها هستند. سازمان لیگ تا جایی که منع قانونی نداشته باشد به این تیم یاری می نماید، اما اگر بخواهد حق و حقوقی از سایر تیم ها ضایع گردد باید آنها رضایت رقبای خود را جلب نمایند. فکر می کنم هدف مسئولان وین تک در مصاحبه های خود ، تخریب من نزد ورزشکاران باشد.

پایدار خاطر نشان کرد: خارج از سمت خود عنوان می کنم مسئولان این تیم جسارت نداشتند با بازیکنانی که ثبت نام نموده بودند در لیگ شرکت نمایند و در نیم فصل تیم کاتای خود را اضافه نمایند. اگر این عزیزان با نفرات کومیته در لیگ حاضر می شدند طبق نظر کارشناسان می توانستند به عنوان تیم صدرنشین صعود نمایند، اما قبول کنید این جسارت را نداشتند.

وی در مورد اینکه گفته می گردد او به دلیل حمایت از پاس شرایط حضور وین تک را فراهم ننموده است، اضافه نمود: در شغل خود یک نظامی هستم و به عنوان یک نظامی اگر در منزل خود بنشینم و مسابقه پاس ناجا و وین تک باشد، پاس را تشویق خواهم کرد، اما در سالن مسابقه به عنوان یک فرد بی طرف در یک گوشه می نشینم. اینکه دلم با تیم پاس است دلیل نمی گردد کسی من را متهم به گرایش به این تیم کند. من در سالن مسابقه گرایش به تیمی ندارم و خود را ملزم به اجرای قانون می دانم و این عزیزان باید فردای قیامت جوابگو باشند.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه گفته می گردد از طرف مسئولان پاس به بازیکنانی که با وین تک قرارداد 15 تا 20 میلیونی داشته پیشنهاد قرارداد 5 میلیونی شده است، گفت: این موضوع ارتباطی به من ندارد و این گفته خنده دار و خارج از منطق است. چنین چیزی را رد می کنم و حتی اگر صحت داشته باشد نیز منتسب به من نیست و هر کسی این پیشنهاد را به این عزیزان داده است اختیار داشته و این دوستان نیز این اختیار را دارند که آن را قبول یا رد نمایند اما نمی توانند آن را منتسب به من نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3358

به "رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته: مسئولان وین تک می خواهند من را نزد ورزشکاران تخریب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته: مسئولان وین تک می خواهند من را نزد ورزشکاران تخریب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید