درخشش رسانه ملی در جشنواره ABU Asiavision Awards 2020

به گزارش نوای پرنده پارسی، سازمان صداوسیما در جشنواره ABU Asiavision Awards 2020برگزیده جایزه برترین پوشش خبر فوری شد.

درخشش رسانه ملی در جشنواره ABU Asiavision Awards 2020

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی رسانه ملی، مراسم جشنواره خبری اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ABU؛ 8 بهمن به صورت آنلاین برگزار گردید. حدود هزار گزارش خبری به بخش خبری آن اتحادیه موسوم به Asiavision ارسال شده بود؛ که داوران، صد اثر برتر را برگزیده و جوایزی را در هفت بخش اصلی به برندگان اعطا کردند. در این میان سازمان صداوسیما در بخش جایزه برترین پوشش خبر فوری برگزیده و در دو بخش برترین گزارش خبری و برترین تصویر برداری خبری نیز نامزد دریافت جایزه شد.

شایان توجه است بستر تبادل اخبار Asiavision ، یک پیوند مهم برای بسیاری از رادیو و تلویزیون ها در آسیا و اقیانوسیه است که از زمان راه اندازی آن در سال 1984، تبادل اخبار روزانه رویدادهای مهم روز و منبع عمده ای از اخبار را برای اعضای خود فراهم می نماید. معیارهای داوران در گزینش آثار برتر شامل: خبرنگاری دقیق، به موقع و منطبق با مأموریت؛ ارائه داستان خوب و با کیفیت با روایتی مناسب، سودمند و مرتبط؛ کامل بودن خبر؛ تهیه خبر با طی بهینه مراحل آمادگی، طراحی، برنامه ریزی و اجرای مناسب؛ تصویربرداری کیفی و مناسب و تمرکز بر مهارت¬های بصری (تدوین، تنوع و ویژه بودن) در گزارش ها؛ سطح بالای فنی گزارش خبری بوده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6169

به "درخشش رسانه ملی در جشنواره ABU Asiavision Awards 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش رسانه ملی در جشنواره ABU Asiavision Awards 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید