خبرنگاران سعید آقاخانی از مردم به عنوان مخاطبان این اثر عذرخواهی کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران - خبرنگاران - سعید آقاخانی کارگردان مجموعه تلویزیونی نون خ که بنا بود فصل دوم این سریال از شامگاه بیستم فروردین ماه به وسیله آنتن شبکه یک سیما پخش گردد اما به دلایلی این مهم در موعد مقرر صورت نگرفت؛ از مردم به عنوان مخاطبان این اثر عذرخواهی کرد.

خبرنگاران سعید آقاخانی از مردم به عنوان مخاطبان این اثر عذرخواهی کرد

پیش از این و به وسیله تیزرهای تبلیغی سریال نون خ در هفته جاری مشخص شده بود تا فصل دوم این سریال در آستانه نیمه شعبان در شامگاه چهارشنبه (20 فروردین ماه) به وسیله شبکه یک سیما روی آنتن رود. اما روابط عمومی معاونت سیما تنها دقایقی پیش از شروع پخش این سریال گفت شبکه یک سیما به مناسبت نیمه شعبان فیلم سینمایی زندانی ها را به جای نون خ پخش می نماید.

در پی این تصمیم، سعید آقاخانی - کارگردان و بازیگر سریال نون خ - درباره علت پخش نشدن اولین قسمت از فصل جدید این مجموعه، ضمن عذرخواهی از مردم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این چنین شرح داد: ضمن عذرخواهی از مردم عزیزی که امشب منتظر دیدن نون خ بودند، اعلام می کنم مسائلی برای پخش این سریال وجود داشت، که البته فنی و مربوط به ما نبوده است. ولی به هر حال قول دادند مسائل فردا مرتفع و کار پخش گردد.

بر این اساس، قسمت نخست مجموعه طنز نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی امشب - پنجشنبه 21 فروردین ماه - به وسیله آنتن شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4258

به "خبرنگاران سعید آقاخانی از مردم به عنوان مخاطبان این اثر عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سعید آقاخانی از مردم به عنوان مخاطبان این اثر عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید