خبرنگاران جاده های اصفهان به یاسوج به جز گردنه بیژن باز است

به گزارش نوای پرنده پارسی، اصفهان- خبرنگاران- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: همه محورهای مواصلاتی استان اصفهان به یاسوج به جز گردنه بیژن (حد فاصل سی سخت به پادنا) باز است، اما به مردم توصیه می گردد تا بازگشت شرایط به شرایط عادی از سفر به مناطق زلزله زده خودداری نمایند.

خبرنگاران جاده های اصفهان به یاسوج به جز گردنه بیژن باز است

فرزاد دادخواه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: پس از اعلام وقوع زلزله به نسبت شدید در کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای راهداری استان اصفهان برای همپوشانی عملیاتی در محورهای مرزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هماهنگی عملیاتی گروه های راهداری برای همپوشانی در راه های مرزی شامگاه گذشته انجام و ماشین آلات به مناطق مرزی اعزام شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه شب گذشته بارش باران و برف در یاسوج و احتمال ریزش ترانشه ها پیش بینی شده بود، گفت: اکیپ های راهداری زمستانی از شهرستان سمیرم برای برف روبی و عملیاتی راهداری زمستانی از شامگاه گذشته در حال آماده باش هستند اما در زمان حاضر بارش باران در این محورها شروع شده است.

بارش ها تا آخر وقت امروز ادامه دارد

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آنالیز نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان است و بارش برف و باران، احتمال رعد و برق و تگرگ، تا اواخر وقت امروز در مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می گردد.

حجت الله علی عسگریان اضافه کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و گاهی طوفان لحظه ای در بیشتر مناطق استان که در بخش های شرقی، شمالی نیمه شرقی همراه با طوفان گرد و خاک خواهد بود.

وی ادامه داد: دما از عصر امروز پنجشنبه و به ویژه صبح روز آدینه در بیشتر مناطق استان، کاهش محسوس بین هشت تا 12 درجه سانتیگراد خواهد داشت.

وی برای کلانشهر اصفهان در روز آدینه(فردا)، هوای کمی ابری گاهی افزایش ابر وزش باد و برای روز شنبه، هوای صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

زلزله ای به بزرگی 5.6 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 22 و 5 دقیقه شامگاه چهارشنبه شهرهای یاسوج و سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین بخش ها و مناطقی از جنوب استان اصفهان در شهرستان سمیرم و دامنه های ارتفاعات دنا در این خطه را لرزاند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6335

به "خبرنگاران جاده های اصفهان به یاسوج به جز گردنه بیژن باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده های اصفهان به یاسوج به جز گردنه بیژن باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید