حیرت پرسپولیسی ها از بغل پاهای لوکادیا

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - شرایط بدنی یورگن لوکادیا در اراک اصلاً جالب نبود و طرفداران پرسپولیس که نسبت به او بسیار امیدوار بودند را تا حدودی ناامید کرد.

حیرت پرسپولیسی ها از بغل پاهای لوکادیا

لوکادیا طوری در زمین می دوید و پاس می داد که تعیین بود مدت هاست تمرین خوبی ندارد و اصلاً چابک نیست. او در چرخش ها، توپگیری ها و حرکت در عرض و عمق بسیار کند و سنگین نشان داد و حتی آن استارت انفجاری با مدافع حریف که در فضای مجازی و صفحات پرسپولیسی ها وایرال شد هم نمی تواند کلیت موضوع و ناآمادگی او را بالانس کند.

واقعیت اینکه لوکادیا بعد از دو هفته تمرین در پرسپولیس همچنان ناآماده است و اگر در بازی امروز هم با این شرایط بدنی فیکس باشد، می توان روی او متمرکز شد و بیشتر به شرایط بدنی او پی برد. با این حال یک فرصت ایده آل پیش روی مهاجم ناآماده پرسپولیس و احتمالاً شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی که قرار است جذب گردد و احتمالاً او نیز شرایط بازی ندارد قرار گرفته و آن، تعطیلی مسابقات لیگ برتر و اردوی تیم ملی است. طبق برنامه بازیکنان ملی پوش داخلی از روز بیستم شهریورماه به اردو خواهند رفت و این یعنی که مسابقات لیگ قبل از این تاریخ تعطیل می گردد.

طبق برنامه بعد از بازی امروز، پرسپولیس روز 14 شهریور باید به مصاف طرفدار برود که با وجود خارج از خانه بودن، در تهران برگزار می گردد. بعد از آن بازی هفته ششم مقابل نفت مسجدسلیمان در خانه حریف برگزار می گردد که تاریخ این مسابقه اعلام نشده و شاید این هفته اصلاً برگزار نگردد. به هر حال احتمال تعطیلی لیگ برتر بعد از مسابقات هفته پنجم وجود دارد و از آنجا دو بازی محبت آمیز تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال در وین در تاریخ اول و پنجم مهرماه برگزار می گردد و تیم ملی حداقل چیزی حدود 16 روز در اردو خواهد بود. بازیکنان خارجی و ناآماده پرسپولیس 20 روز فرصت دارند تا آماده شوند و شاید بعد از آن فیفادی باید منتظر تماشای لوکادیای دیگری بود.

با وجود ناآمادگی اما این مهاجم هلندی در تمرین چشم ها را به خود خیره نموده است. با اینکه او اصلاً آماه نیست اما بغل پاهای فوق العاده ای می زند. لوکادیا خیلی راحت فوتبال بازی می نماید و راحت به توپ ضربه می زند. بارها شده که او پشت به دروازه بوده اما با یک چرخش و بغل پای دقیق توپ را به سه جاف دروازه فرستاده و تخصص خود را نشان داده است.

لوکادیا عضلات قدرتمندی دارد و ظاهراً باید شوت های قدرتمندی با روی پا بزند اما اصلاً اهل شوت زدن محکم نیست و فقط بغل پا می زند. این مهارتش هم ربطی به اضافه وزنش ندارد و تعیین است که خیلی خوب فوتبال را بلد است. او در همان بازی تدارکاتی مقابل فجرسپاسی با پرش از روی توپ کاری کرد تا مدافع حریف سردرگم گردد و از همان زمان نشان داد بازیکن باهوش و شاخصی است که در صورت آمادگی جسمانی می تواند حریفان را آزار دهد.

با توجه به دقت بغل پاهای تمام کننده این مهاجم هلندی به نظر می رسد او بعد از فیفادی های پیش رو در صورت آمادگی چنانچه در محوطه جریمه حریفان صاحب توپ گردد، می تواند پرسپولیس را به خواسته اش برساند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7689

به "حیرت پرسپولیسی ها از بغل پاهای لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیرت پرسپولیسی ها از بغل پاهای لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید