حسن مصطفی باز هم انتخاب شد، هندبال دنیا در تسخیر اروپایی ها

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سی و ششمین کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی هندبال از روز آدینه 19 آبان ماه به مدت سه روز در آنتالیا ترکیه برگزار می گردد. اولین روز این برنامه اختصاص به برگزاری مجمع کنفدراسیون ها و انتخابات آنها داشت. اما روز شنبه 20 آبان ماه انتخابات اصلی فدراسیون جهانی IHF با حضور 40 نماینده از 200 کشور عضو برگزار گردید. در این جلسه انتخاباتی دکتر حسن مصطفی در حالی به عنوان رئیس این مجموعه برای چهار سال دیگر انتخاب شد که هیچ کاندیدی جز خود وی در این سمت ثبت نام نکرده بود. حسن مصطفی 73 ساله مصری از سال 2000 رئیس فدراسیون جهانی هندبال است.

حسن مصطفی باز هم انتخاب شد، هندبال دنیا در تسخیر اروپایی ها

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

وی در ابتدای این نشست گزارشی را از برنامه های اجرا شده در دو سال گذشته پیرامون مسائلی همچون دستاوردهای مهم اجرا شده از مجمع سوچی روسیه، افزایش تعداد طرفداران هندبال به 540 هزار نفر در مسابقات قهرمانی دنیا فرانسه، برنامه های اجرا شده برای کشورهای درحال توسعه، برگزاری مسابقات مختلف دنیای، رقابتهای المپیک 2016، حضور حامیان اقتصادی و افزایش بودجه و اعتبارات ارائه کرد.

بعد از آن گزارش های اقتصادی و کمیته ها نیز از سوی مسئولین مربوطه ارائه شد. از نکات قابل توجه در گزارشات می توان به افزایش حمایت حامیان اقتصادی، افزایش طرفداران، حرفه ای تر شدن این رشته، ورود سازمان های حرفه ای به هندبال، توسعه بخش اداری، تخصصی تر شدن امکانات و تجهیزات، افزایش فعالیت ای هندبال برای کشورهای درحال توسعه اشاره نمود.

در ادامه انتخابات اصلی برگزار گردید. دکتر حسن مصطفی به عنوان رئیس برای چهار سال دیگر انتخاب شد. دیگر مسئولین کمیته ها نیز از کشورهای فرانسه، سوئیس، ساحل عاج، اسپانیا، کانادا، چک، دانمارک، کرواسی، مونته نگرو، آلمان و مصر انتخاب شدند. با معرفی مسئولین کمیته های مربیان، داوران، پزشکی، بازیکنان، توسعه، دادگاه قضایی، اجرایی و مسابقات باز هم فدراسیون دنیای هندبال در تسخیر اروپایی ها در آمد و قاره هایی چون آسیا و اقیانوسیه هیچ سهمی در گرداندن آن نخواهند داشت.

نکته جالب در این است که حسین مصطفی از مصر نیز به عنوان رئیس کمیته اخلاق فدراسیون دنیای هندبال معرفی شد.

از ایران علیرضا رحیمی نیز کاندید احراز مسئولیت کمیته قضایی بود.

در ادامه نشست دنیای هندبال، میزبانی رقابتهای قهرمانی دنیا زیر 19 سال در سال 2021 به یونان و مسابقات 2020 زیر 21 سال بانوان دنیا به رومانی اهداء شد.

روسیه که در سال 2015 در شهر سوچی میزبان 200 کشور عضو و برگزار کننده مجمع دنیای هندبال بود بار دیگر درخواست خود را برای برگزاری دوره بعد مجمع عمومی در سال 2019 ارائه کرد. البته کشور نروژ نیز این درخواست را داد.

در انتهای این روز مغلوستان جایزه کشورهای در حال توسعه هندبال را از دکتر مصطفی دریافت کرد.

مجمع دنیای هندبال یکشنبه شب در آنتالیا به سرانجام می رسد. از ایران نیز علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون به همراه رجایی مسئول کمیته بین الملل در این نشست حاضر هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2606

به "حسن مصطفی باز هم انتخاب شد، هندبال دنیا در تسخیر اروپایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن مصطفی باز هم انتخاب شد، هندبال دنیا در تسخیر اروپایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید