حاشیه دیدار هوادار ، پرسپولیس، اعتراض عنایتی به داور و برخورد باقری با مدافع سرخپوشان، درگیری بازیکنان در تونل ورزشگاه

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال هوادار به شدت نسبت به تصمیمات داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس اعتراض کرد.

حاشیه دیدار هوادار ، پرسپولیس، اعتراض عنایتی به داور و برخورد باقری با مدافع سرخپوشان، درگیری بازیکنان در تونل ورزشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های هوادار و پرسپولیس از ساعت 20:45 امروز (دوشنبه)، در ادامه بازی های هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه پاس قوامین مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی به تساوی بدون گل انجامید.

با محرومیت یحیی گل محمدی، نکات تاکتیکی مدنظر سرمربی پرسپولیس از طریق یکی از اعضای نیمکت این تیم، به حمید مطهری و بازیکنان منتقل می شد.

رضا عنایتی در بیشتر دقایق بازی، به قضاوت حمید حاج ملک اعتراض داشت که به خاطر این اعتراض ها، داور به سرمربی هوادار کارت زرد نشان داد.

با شروع نیمه دوم، هواداران به شدت بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس را تشویق کردند که مأموران نیروی انتظامی از آنها خواستند در ورزشگاه سر و صدا ایجاد نکنند.

در بخش دیگر ورزشگاه پاس قوامین، تماشاگران تیم هوادار حضور داشتند که با خود طبل هم به ورزشگاه آورده بودند، اما مأموران نیروی انتظامی اجازه استفاده از آن را ندادند.

در دقیقه 81 بازی و پس از درگیری بازیکنان دو تیم در زمین، سعید آقایی به نیمکت هوادار اعتراض کرد که کریم باقری مربی پرسپولیس به شدت با او برخورد کرد و با صدای بلند گفت بنشین سر جات!.

بازیکنان دو تیم پس از سوت سرانجام بازی، در تونل ورزشگاه با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند. در بطن این درگیری نقش سعید آقایی، داریوش رضاییان و رضا عنایتی پررنگ تر از دیگران بود.

پس از اعتراض شدید هواداران پرسپولیس به رضا عنایتی، روح الله باقری مهاجم هوادار پیراهن آبی تیمش را بوسید که با واکنش شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7620

به "حاشیه دیدار هوادار ، پرسپولیس، اعتراض عنایتی به داور و برخورد باقری با مدافع سرخپوشان، درگیری بازیکنان در تونل ورزشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار هوادار ، پرسپولیس، اعتراض عنایتی به داور و برخورد باقری با مدافع سرخپوشان، درگیری بازیکنان در تونل ورزشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید