جلسه کمیته انضباطی هندبال برای تیم غایب هفته آینده تشکیل می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، رییس سازمان لیگ هندبال گفت: جلسه کمیته انضباطی برای تعیین تکلیف تیم ستارگان که در دور اول مسابقات لیگ برتر هندبال غیبت داشت هفته آینده انجام خواهد شد.

جلسه کمیته انضباطی هندبال برای تیم غایب هفته آینده تشکیل می شود

به گزارش خبرنگاران، مرحله اول دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از شنبه آغاز شد اما تیم ستارگان دشتستان در این مسابقات غیبت داشت. سرمربی تیم دشتستان علت غیبت تیمش در این مسابقات را مثبت شدن تست کرونای 8 نفر از اعضا حاضر در تیم اعلام نمود.

طبق پروتکل تصویب شده در فدراسیون هندبال باید هر تیم قبل از حضور در لیگ برتر 3 بار تست کرونا می داد که دو مورد از آزمایش ها در تاریخ 3 و 13 مهر و در شهرستان ها انجام شد. به گفته رضا عباسی (سرمربی تیم دشتستان) این تیم در تاریخ 13 مهر با 8 تست مثبت کرونا روبرو شده است و تمامی مدارک را به فدراسیون ارائه کرده است.

با این حال فدراسیون هندبال اعلام نمود که باید کمیته انضباطی و ستاد مقابله با کرونا در خصوص تکلیف بازی های تیم دشتستان مقابل حریفانش تصمیم گیری کند که این جلسه دوشنبه 28 مهر انجام خواهد شد.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف تیم ستارگان دشتستان گفت: دوشنبه هفته آینده جلسه کمیته انضباطی برای این منظور انجام خواهد شد تا تکلیف مسابقات این تیم در مرحله اول دور رفت تعیین شود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5339

به "جلسه کمیته انضباطی هندبال برای تیم غایب هفته آینده تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته انضباطی هندبال برای تیم غایب هفته آینده تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید