جام حذفی قواعد خودش را دارد، استقلال نباید حریفش را دست کم بگیرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در نخستین گام از جام حذفی روز دوشنبه در کرج به مصاف تیم لیگ یکی گل ریحان می رود. آبی پوشان در حالی وارد رقابتهای جام حذفی می شوند که آغاز خوبی در لیگ برتر نداشته و در انتها هفته پنجم در رده چهاردهم قرار دارند.

جام حذفی قواعد خودش را دارد، استقلال نباید حریفش را دست کم بگیرد

اکبر کارگرجم در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص این بازی گفت: جام حذفی با لیگ تفاوت های اساسی دارد و این رقابتها یک فرمول خاص دارد. برای همین است که بعضا دیده شده تیم هایی از لیگ یک و حتی لیگ دو در این مسابقات موفقیت هایی به دست می آورند که نزدیک ترین مثال آن، فینالیست شدن یک تیم لیگ دویی در فصل گذشته همین مسابقات بود.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه نمود: استراماچونی باید فعلا لیگ و اتفاقات آن را فراموش کند و روی همین تیم لیگ یکی تمرکز کند چون در غیر اینصورت ممکن است گل ریحان هم برای آبی پوشان تولید دردسر کند.

کاپیتان سابق تیم استقلال تاکید کرد: در جام حذفی تنها نتیجه مهم است و این که بعد از سوت سرانجام بازی پیروز از زمین خارج شده باشید.

کارگرجم تاکید کرد: استراماچونی اصلا نباید در این اندیشه باشد که حریفش تیمی از لیگ یک است. اتفاقا جام حذفی متعلق به همین تیم هاست. به خصوص تیم هایی از لیگ های پایین که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می کنند. آبی پوشان به هیچ وجه نباید این حریف را دست کم بگیرند چون در این صورت ممکن است در این مرحله یک شگفتی رقم بخورد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص تعدد گل های خورده این تیم در لیگ برتر بیان داشت: خط دفاعی نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته که این تغییرات را به تفکر جدید استراماچونی اضافه کنید تا به این نتیجه برسید که فعلا ضریب هماهنگی در این تیم پایین است. باید قدری صبر کرد و فشار را از روی تیم برداشت تا بازیکنان جدید و قدیم به هماهنگی برسند. حتما شرایط در آینده بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2488

به "جام حذفی قواعد خودش را دارد، استقلال نباید حریفش را دست کم بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی قواعد خودش را دارد، استقلال نباید حریفش را دست کم بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید