تمامی مناطق آذربایجان شرقی آلوده به ویروس کرونا است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تمامی مناطق آذربایجان شرقی آلوده به ویروس کرونا است، تاکید نمود: محلات قراملک، قره باغی، خلیل آباد، مارالان، جدیری، لاله، بهار، کوچه باغ، عباسی و ولیعصر جزو محلاتی هستند که کرونا شیوع بیشتری در آن ها دارد.

تمامی مناطق آذربایجان شرقی آلوده به ویروس کرونا است

محمد حسین صومی در گفت وگوی خبری ساعت 23 آدینه اظهار کرد: 45 نفر از مبتلایان استان از شهرستان مرند، چهار نفر از اهر، دو نفر از میانه و یک نفر هشترود هستند و این به معنی صفر بودن مبتلایان کرونا در سایر مناطق و شهرستان ها نیست.

وی با اشاره به آخرین شرایط شیوع کرونا در آذربایجان شرقی، بیان نمود: تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در استان 756 نفر و تعداد فوتی ها با احتساب هفت فوتی امروز در مجموع 72 نفر بوده و تعداد مبتلایان امروز نسبت به روز گذشته افزایش یک و نیم برابری داشته است.

وی اظهار داشت: 400 نفر از مبتلایان بهبود پیدا نموده و از بیمارستان ترخیص شده اند.

به گزارش خبرنگاران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در انتها متذکر شد: با ادامه فرایند موجود شاهد افزایش مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود. تنها فاکتوری اثبات شده برای کنترل کرونا ماندن در خانه است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4067

به "تمامی مناطق آذربایجان شرقی آلوده به ویروس کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی مناطق آذربایجان شرقی آلوده به ویروس کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید