تشکیل کمیته دسترسی آزاد به اطلاعات در هلال احمر

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیرکل جمعیت هلال احمر از تشکیل کمیته ای برای همکاری با سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این جمعیت اطلاع داد.

تشکیل کمیته دسترسی آزاد به اطلاعات در هلال احمر

دکتر محمودرضا پیروی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیوستن جمعیت هلال احمر به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اظهارکرد: در این خصوص کمیته ای که دبیر آن مدیرکل روابط عمومی و مرکز ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر است، تشکیل شده و مدیران مرتبط نیز عضو آن هستند.

وی با اشاره به نحوه فعالیت سامانه شفافیت، گفت: به محض اینکه در سامانه شفافیت سوالی از هلال احمر پرسیده گردد، اپراتور سامانه آن را به کمیته ارجاع می دهد که اگر پاسخ آن روشن و در دسترس باشد در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ به آن طبق قانون داده خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ممکن است پاسخ بعضی از پرسش ها نیازمند آنالیز و جمع بندی اطلاعات باشد، گفت: پاسخ این دسته از پرسش ها نیز ممکن است به دلیل همین فرآیند کمی زمان بر باشد.

به گفته پیروی، جمعیت هلال احمر کاملا شفاف بوده و سوالی از هلال احمر در سامانه شفافیت بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 801

به "تشکیل کمیته دسترسی آزاد به اطلاعات در هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته دسترسی آزاد به اطلاعات در هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید