ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین؛ تیم متفاوت یحیی

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: امروز از ساعت 17.30 دقیقه، پرسپولیس در استادیوم آزادی به مصاف ویستاتوربین می رود تا مهمترین بازی روز را برگزار کند. پرسپولیسی ها در شرایطی برابر ویستاتوربین به میدان می فرایند که انتظار می رود، یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم، چند تغییر در ترکیب اصلی به وجود بیاورد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین؛ تیم متفاوت یحیی

به گزارش خبرنگاران، سرمربی پرسپولیس از مدت ها قبل درنظر داشت در بازی های جام حذفی با ترکیب بازیکنانی که کمتر فرصت بازی در لیگ را به دست می آورند بازی کند که یکی دو اتفاق، او را محتاط تر نموده است؛ اول اینکه دستش برای تغییر چندان باز نیست و دوم اینکه از بازی روز گذشته استقلال کمی حساب برده اند و نمی خواهند خیلی هم ریسک نمایند.

پرسپولیس در خط دروازه فقط یک دروازه بان مطمئن دارند و تغییر نخواهد داشت. در خط دفاعی به نظر می رسد زوج علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی وارد میدان شوند تا این دو بعد از زوج سیدجلال و علی نعمتی، محک مهمتری بخورند. ورود علی شجاعی به خط دفاعی و رضا اسدی به خط میانی هم دیگر تغییرات مهم ترکیب پرسپولیس خواهند بود. تنها موضوع مبهم درباره حامد پاکدل است؛ آیا یحیی گل محمدی می خواهد از او از ابتدا در ترکیب استفاده کند؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ویستاتوربین

حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، مهدی شیری، احسان پهلوان، محمد شریفی، رضا اسدی، سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7497

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین؛ تیم متفاوت یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین؛ تیم متفاوت یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید