بهترین شهرهای دنیا برای بازدید در زمستان

به گزارش نوای پرنده پارسی، در حالی که بسیاری از مردم تابستان را فصل ایده آل برای سفر می دانند، زمستان نیز زمان فوق العاده ای برای کشف زیبایی ها و جاذبه های منحصر به فرد شهرهای مختلف جهان است. با فرا رسیدن فصل سرما، شهرهای بسیاری در سراسر دنیا رنگ و بوی دیگری به خود می گیرند و منظره ای جادویی و رویایی را خلق می کنند. در این مقاله، به معرفی بهترین شهرهای دنیا برای بازدید در زمستان می پردازیم تا شما را با مقاصد سفر هیجان انگیزی آشنا کنیم.

بهترین شهرهای دنیا برای بازدید در زمستان

وقتی سرمای زمستان فرا می رسد، بسیاری از مردم در جستجوی مکانی دنج و گرم برای فرار از هوای سرد هستند. خوشبختانه، شهر های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که در زمستان شکوه و زیبایی دیگری را به نمایش می گذارند. در این مقاله، به ده شهر برتر دنیا برای بازدید در زمستان اشاره می کنیم که با جاذبه های منحصر به فرد و فضایی گرم و دلپذیر، شما را به یک سفر فراموش نشدنی دعوت می کنند.

کبک سیتی، کانادا

شهری با معماری اروپایی کبک سیتی با خیابان های پر از برف و ساختمان های تاریخی، منظره ای زیبا در زمستان به نمایش می گذارد. معماری شهر الهام گرفته از فرانسه است.

جشنواره های زمستانی کبک میزبان کارناوال زمستانی جهانی است که پر از نمایش، بازی و سرگرمی است. جشنواره یخ این شهر هم زیباترین مجسمه های یخی را به نمایش می گذارد.

ورزش های زمستانی اسکی، اسنوبرد و سورتمه سواری از ورزش های محبوب زمستانی کبک است. می توانید در دامنه کوه های اطراف شهر به این ورزش ها بپردازید.

زوریخ، سوئیس

شهری پوشیده از برف زوریخ در زمستان پوشیده از برف سفید و مه آلود است. دیدن دریاچه و آبشارهای یخ زده آن در این فصل منظره ای بکر ایجاد می کند.

بازارهای کریسمس بازار کریسمس زوریخ یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین بازارهای زمستانی اروپاست که میزبان میلیون ها گردشگر است.

امکانات تفریحی در این شهر می توانید به ورزش های زمستانی بپردازید، به کلوپ ها و رستوران هایش سر بزنید یا از موزه های مشهورش دیدن کنید.

سانت پترزبورگ، روسیه

معماری زیبا ساختمان های رنگارنگ و باشکوه این شهر در زمستان به خوبی نمایان می شوند. کلیساها و کاخ های آن در برف منظره ای دلپذیر ایجاد می کنند.

آثار و نشانه های تاریخی شهری که میراث فرهنگی غنی دارد و پر از موزه و نمادهای تاریخی است. مسکو می تواند بهشتی برای علاقه مندان به تاریخ باشد.

غذاهای سنتی غذاهای روسی در هوای سرد بهترین طعم را دارند. انواع سوپ های گرم، سیب زمینی سرخ شده و فرنی های خوشمزه در این شهر موجود است.

وین، اتریش

شهر موسیقی و هنر وین در زمستان یکی از دیدنی ترین و رمانتیک ترین شهرهای اروپا به شمار می رود. ساختمان ها و مناظر تاریخی اش با برف زیباتر می شوند.

کریسمس مارکت بازار کریستمس سنتی این شهر با چراغانی، صنایع دستی و غذاهای متنوع از بهترین های دنیاست.

کنسرت ها و اپرا سالن های موسیقی واین از معتبرترین جهان هستند و در زمستان کنسرت ها و اپراهای زیادی در آنها برگزار می شود.

سئول، کره جنوبی

جاده های برف پوش سئول در زمستان پر از برف است و جاده ها و خیابان هایش در زیر برف دفن می شوند. پارک هایش نیز در زمستان چشم نوازتر می شوند.

گرمای فرهنگ سنتی این شهر ترکیبی از مدرنیته و سنت است. معابد بودایی و چایخانه های سنتی اش باعث انتقال گرما به بازدیدکننده ها می شوند.

غذاهای خوشمزه آشنایی با غذاهای کره ای و چشیدن انواع غذاهای دریایی، نودل و گوشتی در سرمای زمستان لذت خاصی دارد.

ساپورو، ژاپن

منظره ای زمستانی ساپورو در زمستان پوشیده از برف سفید است و مناظر بکری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. گشت و گذار در کوه و جنگل برف پوشش دلپذیر است.

جشنواره برف و یخ در این منطقه جشنواره های متعدد زمستانی برگزار می شود که برخی تندیس های عظیم یخی دارند و زیبایی خاصی به منطقه می بخشند.

غذا و اقامت ارزان هتل ها و رستوران ها در ساپورو در زمستان ارزان ترند و می توانید از غذاهای دریایی تازه به قیمت مناسبی استفاده کنید.

تالین، استونی

تالین، پایتخت استونی، یک شهر قرون وسطایی با خیابان های سنگفرش شده، کلیساهای باشکوه و معماری خیره کننده است. در زمستان، تالین با منظره ای پوشیده از برف و نورپردازی های رنگارنگ، به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می شود. در بازار کریسمس تالین می توانید از صنایع دستی محلی، غذاهای سنتی و نوشیدنی های گرم لذت ببرید و از فضای پرشور و نشاط کریسمس لذت ببرید.

ریو دو ژانیرو، برزیل

ریو دو ژانیرو، شهر شگفتی های طبیعی و جشن های بی پایان، در زمستان نیز جذابیت خود را از دست نمی دهد. جشنواره کارناوال ریو، که در ماه فوریه برگزار می شود، یکی از بزرگترین و رنگارنگ ترین کارناوال های جهان است. در طول این جشنواره، خیابان های ریو مملو از رقصندگان، موسیقی زنده و لباس های پر زرق و برق می شود.

 بت، انگلستان

بت، شهری تاریخی در جنوب غربی انگلستان، با خیابان های باریک و نورپردازی های جذاب، در زمستان فضایی دنج و رمانتیک را ایجاد می کند. در کریسمس، بازارهای سنتی بت با غرفه های صنایع دستی، غذاهای محلی و نوشیدنی های گرم جان می گیرند. همچنین، می توانید از تماشای کلیسای باشکوه Bath Abbey و معماری تاریخی شهر لذت ببرید.

نیویورک، ایالات متحده آمریکا

نیویورک، شهر پر جنب و جوش و هرگز خفته، در زمستان با فضایی جادویی و رویدادهای متعدد، شما را به وجد می آورد. در طول فصل کریسمس، درخت راکفلر سنتر با نورهای درخشان و تزئینات باشکوه خود، به نماد شهر تبدیل می شود. همچنین، می توانید از تماشای نمایش های برادوی، اسکیت روی یخ در پیست اسکیت ولف'ز لینکر و خرید در فروشگاه های مجلل نیویورک لذت ببرید.

لیوبلیانا، اسلوونی

لیوبلیانا، پایتخت اسلوونی، با پل های زیبای خود بر روی رودخانه لیوبلیانیکا، در زمستان به یک شهر رویایی تبدیل می شود. در بازار کریسمس لیوبلیانا می توانید از صنایع دستی محلی، غذاهای سنتی و نوشیدنی های گرم لذت ببرید و از فضای پرشور و نشاط کریسمس لذت ببرید. همچنین، می توانید از تماشای قلعه لیوبلیانا و معماری زیبای شهر لذت ببرید.

زالتسبورگ، اتریش

زالتسبورگ، شهر موتسارت و جشنواره های موسیقی، در زمستان با بازار کریسمس سنتی خود و مناظر زیبای کوهستانی، به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل می شود. در بازار کریسمس زالتسبورگ می توانید از صنایع دستی محلی، غذاهای سنتی و نوشیدنی های گرم لذت ببرید و از فضای پرشور و نشاط کریسمس لذت ببرید. همچنین، می توانید از تماشای قلعه هوهن زالتسبورگ و مناظر زیبای کوه های آلپ لذت ببرید.

کیوتو، ژاپن

کیوتو، شهر سنتی ژاپن با معابد باستانی و باغ های زیبا، در زمستان با جشن های ویژه و مناظر برفی، به یک مقصد گردشگری منحصر به فرد تبدیل می شود. در کیوتو می توانید از تماشای چراغانی های سنتی در معابد و باغ ها، جشنواره های برفی و غذاهای گرم سنتی لذت ببرید. همچنین، می توانید از تماشای گیشاها در خیابان های گیون و معماری زیبای کیوتو لذت ببرید.

سالزبورگ، اتریش

سالزبورگ، شهر موتزارت و موسیقی، در زمستان فضای رمانتیک و رویایی را به خود می گیرد. بازارهای کریسمس با عطر و بوی شیرینی های سنتی و نوشیدنی های گرم پر می شوند، کنسرت های موسیقی کریسمس در کلیساهای تاریخی برگزار می شود و شهر به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می شود.

انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 65

به "بهترین شهرهای دنیا برای بازدید در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای دنیا برای بازدید در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید