اولین جام ساپینتو آسان ترین جام بود! ، امیدوارم این سرمربی سر قولش بماند

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیشکسوت فوتبال استقلال درخصوص قهرمانی این تیم در سوپرجام و نقطه ضعف های تیم ساپینتو صحبت کرد.

اولین جام ساپینتو آسان ترین جام بود! ، امیدوارم این سرمربی سر قولش بماند

به گزارش خبرنگاران آنلاین در خصوص ملاقات استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: استقلال در این بازی هم مثل دیگر بازی ها نظم و انضباط تیمی نداشت. چند موقعیت روی خلاقیت بازیکنان ایجاد شد ولی معین بود بازیکنان تیم شرح وظایف معینی ندارند. طبق معمول بازیکنی مثل یامگا که بارها گفتم اثرگذاری او در جلوی زمین است و به عنوان مدافع راست کارایی ندارد ولی همچنان در این پست از او استفاده می گردد و ضعف های دفاعی او هم مشهود است.

  • قرارداد مادام العمر با یک استقلالی امضا می گردد | اقدام خبرساز فتح الله زاده در راه است

وی در خصوص قهرمانی استقلال گفت: تبریک می گویم قهرمانی را ولی نباید پشت این نتایج ضعف های تیم پنهان بماند. مهدی قایدی بازیکن توانمندی است ولی در زمین رها شده است و شرح وظایف معینی ندارد. باید او به درستی راهنمایی گردد تا از تکنیک و توانایی فردی خودش به برترین شکل استفاده کند.

پیشکسوت استقلال گفت: این خوب نیست ساپینتو هنوز بعد 12 بازی ترکیب اصلی خودش را نشناخته است و همچنان در هر بازی شاهد یک چینش هستیم خصوصاً در خط حمله. امیدوارم از این فرصت تعطیلات استفاده کند و یک ترکیب 11 نفره پیدا کند.

روشن در خصوص تعطیلات لیگ برتر هم شرح داد: این تعطیلات به ضرر تیم هایی است که این هفته ها خوب نتیجه گرفتند. حالا شاید این نتیجه گرفتن بخشی اش به خاطر خوش شانسی باشد ولی در کل این جور تیم ها ضرر می نمایند و سخت است خودشان را در شرایط خوب حفظ نمایند و برنامه ریزی زیاد و دقیقی لازم دارد.

وی در خاتمه گفت: ساپینتو وقتی به استقلال آمد قول داد چهار جام با استقلال کسب کند که این اولین و آسان ترینش بود. امیدوارم سر قولش بماند و سه جام دیگر هنوز مانده که قرار است برای استقلال بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7721

به "اولین جام ساپینتو آسان ترین جام بود! ، امیدوارم این سرمربی سر قولش بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جام ساپینتو آسان ترین جام بود! ، امیدوارم این سرمربی سر قولش بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید