امیدوارم سال جاری شگفتی ساز لیگ برتر کشتی شویم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان این که سال جاری با چند کشتی گیر جوان و بی نام و نشان در لیگ برتر کشور حضور پیدا نموده ایم، گفت: امیدوارم بتوانیم شگفتی ساز شویم.

امیدوارم سال جاری شگفتی ساز لیگ برتر کشتی شویم

ملک محمد بویری در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد عملکرد تیمش در هفته های اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، اظهار کرد: کشتی گیران ما عملکرد خوبی داشتند و انتظاری جز خوب کار کردن هم از آن ها نداشتیم. توانستیم در هر دو دیدار هفته های اول و دوم به پیروزی برسیم و امیدوارم در ادامه نیز همین روند خوب را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: سال جاری همچون سال های گذشته هدف ما این است که به مقام قهرمانی برسیم و بتوانیم سهمیه حضور در جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان را به دست آوریم. شرایط برای رسیدن به این هدف تقریبا مهیا است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه اعلام کرد: از چند کشتی گیر جوان و بی نام و نشان در ترکیب تیم بهره می بریم. کشتی گیران ما با انگیزه هستند و فعل خواستن و پیروزی در آن ها صرف شده است. امیدوارم سال جاری بتوانیم شگفتی ساز لیگ شویم.

وی در ادامه با اشاره به عقد قرارداد این باشگاه با سه کشتی گیر خارجی، اضافه نمود: در حال حاضر تنها از یک کشتی گیر خارجی که 19 ساله و اهل کشور ارمنستان است، استفاده نموده ایم که در هفته های اول و دوم لیگ نیز عملکرد خوبی داشت. این کشتی گیر قهرمان جوانان جهان است و قبلا هم عموی او برای تیم سینا صنعت ایذه به روی تشک رفته بود. او کشتی گیر خیلی خوبی است و می تواند در موفقیت تیم ما تاثیرگذار باشد.

بویری در پاسخ به این سوال که حضور کشتی گیران خارجی چقدر می تواند در سطح کیفی لیگ و فرنگی کاران ایرانی تاثیرگذار باشد؟ مطرح کرد: قطعا حضور این کشتی گیران تاثیر زیادی دارد. وقتی کشتی گیران تراز اول جهان در ایران کشتی بگیرند، کشتی گیران جوان نیز تجربه خوبی کسب می نمایند و این می تواند سطح لیگ را هم بالا ببرد.

وی گفت: از آن جایی که کشتی گیران منبع درآمدی زیادی ندارند، حضور در این لیگ و ورود اسپانسرها می تواند به آن ها یاری کند. خدا را شکر در چند سال اخیر اسپانسرهای خوبی به لیگ برتر کشتی ورود پیدا نموده اند، به صورتی که هم سطح کیفی لیگ بالا رفته است و هم ورزشکاران منبع درآمدی خوبی داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2822

به "امیدوارم سال جاری شگفتی ساز لیگ برتر کشتی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم سال جاری شگفتی ساز لیگ برتر کشتی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید