آمادگی کامل برای بارش های زمستانی در منطقه16

به گزارش نوای پرنده پارسی، با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان و آغاز بارندگی، مسئولان شهرداری منطقه16 دست به کار شدند و برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و تسهیل عبور و مرور شهروندان آستین بالا زده اند.

آمادگی کامل برای بارش های زمستانی در منطقه16

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه16 با بیان اینکه تمهیدات لازم برای هر گونه بارندگی پاییزی و زمستانی اتخاذ شده، اضافه نمود:با کوشش همکارانم در معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه16 تمامی اقدامات لازم و پیشگیرانه برای مهار و کنترل بارش های احتمالی صورت گرفته و خوشبختانه شهرداری این منطقه در آمادگی کامل است.

سید مرتضی روحانی با اشاره به فعالیت ستاد مرکزی منطقه16 برای آمادگی 100درصدی در مواقع بارش های زمستانه مطرح کرد: حفر چندین حلقه چاه جذبی، لایروبی و پاکسازی کانال های عرضی و نهرهای روباز، بازسازی و پوشش گذاری و نظارت بر شرایط مسیل ها به وسیله عوامل اجرایی خدمات شهری شهرداری این منطقه، از جمله این اقدامات است.

شهردار منطقه16 ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا به امروز با یاری نواحی شش گانه شهرداری، فعالیت و طرح های لازم برای برطرف آب ماندگی در همه معابر، بزرگراه ها و گذرگاه های این منطقه صورت گرفته و شهروندان برای تردد در محله و منطقه مسئله ای نخواهند داشت.

به گفته روحانی، با اینکه در همه محله ها نقاط بحرانی در زمان بارش برف و باران وجود ندارد، اما عملیات پیشگیرانه و تدابیر لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در همه نواحی و محله ها صورت گرفته است. به همین علت، با اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مرکزی منطقه16، آمادگی کامل برای استقبال از این نعمات الهی وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7734

به "آمادگی کامل برای بارش های زمستانی در منطقه16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل برای بارش های زمستانی در منطقه16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید