نیمی از مساکن احداثی آذربایجان غربی در کرمانشاه آماده تحویل است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: 1520 واحد مسکونی شهری و روستایی مورد تعهد استان همزمان باسالروز زلزله کرمانشاه به بهره برداری می رسد.

نیمی از مساکن احداثی آذربایجان غربی در کرمانشاه آماده تحویل است

به گزارش خبرنگاران، محمود بدلی در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به اقدامات بنیاد مسکن استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه اضافه کرد: سهم استان ساخت بیش از 3 هزار واحد روستایی و شهری در مناطق زلزله زده کرمانشاه بوده که از این تعداد 1520 واحد همزمان با سالروز زلزله به بهره برداری می رسند.

بدلی بااشاره به این که علاوه بر بازسازی واحدهای تخریب شده درصدد تعمیر واحدها نیز بودیم، اعلام کرد: 2400 واحد تعمیری روستایی و شهری برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی بااشاره به این که 8 تن سیمان برای هر واحد احداثی رایگان تحویل داده شد، اعلام کرد: بنیاد مسکن در مجموع برای هر واحد شهری و روستایی73 میلیون تومان تسهیلات بانکی دراختیار زلزله زدگان قرار داد که از این مبلغ نزدیک 15 میلیون تومان وام بلاعوض بود.

وی بااشاره به این که بنیادمسکن آذربایجان غربی جزو نخستین استان های حاضر در مناطق زلزله زده کرمانشاه بود، توضیح داد: با تامین بودجه امید است تمامی واحدهای روستایی سهم استان تا اواخر امسال و واحدهای شهری نیز تا نیمه اول سال98 به اتمام برسند.

مدیرکل بنیادمسکن آذربایجان غربی درخصوص روند کند ساخت و ساز در شهر نیز اضافه کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی، نبود مصالح ساختمانی مرغوب در آن منطقه و هم چنین نظارت شهرداری در کار باعث شده روند ساخت و ساز در شهر با کندی کار گردد.

وی توضیح داد: از آذربایجان غربی 180 نیرو و اکیپ نظارتی فنی و مهندسی به مناطق زلزله زده دالاهو اعزام شدند که 55 نیرو همچنان درآن مناطق فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 472

به "نیمی از مساکن احداثی آذربایجان غربی در کرمانشاه آماده تحویل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از مساکن احداثی آذربایجان غربی در کرمانشاه آماده تحویل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید